ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΒΑΙΝΑ
Το μάθημα έχει σκοπό να καταστήσει τους σπουδαστές ικανούς να εφαρμόζουν και να διευρύνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απέκτησαν από τη Διδακτική Μεθοδολογία στο πεδίο της διδασκαλίας μαθημάτων της Ειδικότητάς τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα θα είναι σε θέση να εμβαθύνουν στις ικανότητες και δεξιότητες που απαιτεί το επάγγελμα της ειδικότητάς τους και να τις καλλιεργούν μέσω της θεωρίας και της άσκησης, να αξιοποιούν και να εμπλουτίζουν το αντίστοιχο Αναλυτικό Πρόγραμμα και το σχολικό εγχειρίδιο, σχεδιάζοντας και αξιολογώντας διδακτικές και θεματικές ενότητες, να εφαρμόζουν διδακτικές αρχές, εναλλακτικές διδακτικές μεθόδους και τεχνικές και γενικότερα να συνθέσουν το προφίλ του σύγχρονου εκπαιδευτικού με το προφίλ του τεχνολόγου συγκεκριμένης ειδικότητας.
ΛιγότεραΤο μάθημα έχει σκοπό να καταστήσει τους σπουδαστές ικανούς να εφαρμόζουν και να διευρύνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απέκτησαν από τη Διδακτική Μεθοδολογία στο πεδίο της διδασκαλίας μαθημάτων της Ειδικότητάς τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα θα είναι σε θέση να εμβαθύνουν στις ικανότητες και δεξιότητες που απαιτεί το επάγγελμα της ειδικότητάς τους και να τις καλλιεργούν μέσω της θεωρίας και της άσκησης, να αξιοποιούν και να εμπλουτίζουν το αντίστοιχο Αναλυτικό Πρόγραμμα και το σχολικό εγχειρίδιο, σχεδιάζοντας και αξιολογώντας διδακτικές και θεματικές ενότητες, να εφαρμόζουν διδακτικές αρχές, εναλλακτικές διδακτικές μεθόδους και τεχνικές και γενικότερα να συνθέσουν το προφίλ του σύγχρονου εκπαιδευτικού με το προφίλ του τεχνολόγου συγκεκριμένης ειδικότητας.
Το μάθημα έχει σκοπό να καταστήσει τους σπουδαστές ικανούς να εφαρμόζουν και να διευρύνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απέκτησαν από τη Διδακτική Μεθοδολογία στο πεδίο της διδασκαλίας μαθημάτων της Ειδικότητάς τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα θα είναι σε θέση να εμβαθύνουν στις ικανότητες και δεξιότητες που απαιτεί το επάγγελμα της ειδικότητάς τους και να τις καλλιεργούν μέσω της θεωρίας και της άσκησης, να αξιοποιούν και να εμπλουτίζουν το αντίστοιχο Αναλυτικό Πρόγραμμα και το σχολικό εγχειρίδιο, σχεδιάζοντας και αξιολογώντας διδακτικές και θεματικές ενότητες, να εφαρμόζουν διδακτικές αρχές, εναλλακτικές διδακτικές μεθόδους και τεχνικές και γενικότερα να συνθέσουν το προφίλ του σύγχρονου εκπαιδευτικού με το προφίλ του τεχνολόγου συγκεκριμένης ειδικότητας.