Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία Ι & Διδακτική
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
Το μάθημα Επιχειρηματικότητα Καινοτομία και Διδακτική Ι δεν αποτελεί ένα συμβατικό και συνηθισμένο μάθημα που περιορίζεται στην από έδρας διδασκαλία. Αποτελεί μια σύνθετη εκπαιδευτική δραστηριότητα που έχει σκοπό να εμπλουτίσει τις γνώσεις των φοιτητών για τη δημιουργία, οργάνωση και εξέλιξη μιας επιχειρηματικής προσπάθειας, ώστε με άμεσο και ευχάριστο τρόπο να κατανοήσουν την έννοια της «επιχειρηματικότητας», ανεξάρτητα από το εάν θα δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση ή όχι.
Στο πλαίσιο αυτό αναλύονται μια σειρά θεμάτων που καλύπτουν την έννοια της επιχειρηματικότητας και του επιχειρηματία, τη σχέση κοινωνίας και επιχειρηματικότητας, τα προσωπικά χαρακτηριστικά του επιχειρηματία, τη σχέση επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, την επίδραση του οικονομικού περιβάλλοντος στην επιχειρηματικότητα, τις βασικές αρχές προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και τις διαδικασίες ίδρυσης επιχειρήσεων και κατάρτισης επιχειρηματικών σχεδίων.
Στο επίπεδο των γνώσεων το μάθημα στοχεύει σε θέματα όπως:
η προετοιμασία του επιχειρηματία για τη δημιουργία μιας επιχείρησης,
η διαδικασία ανεύρεσης και αξιολόγησης επιχειρηματικών ευκαιριών,
η δημιουργία, εκμετάλλευση και προστασία καινοτομιών στο πλαίσιο της επιχείρησης,
η επιλογή των κατάλληλων κλάδων για την υλοποίηση Επιχειρηματικών Ευκαιριών,
η εισαγωγή της Διοίκησης Ποιότητας σε ένα Επιχειρηματικό Εγχείρημα,
η εκμάθηση απλών εννοιών χρηματοοικονομικής διαχείρισης,
η εκμάθηση εννοιών της Λογιστικής Πρακτικής,
θέματα Προώθησης Πωλήσεων και Μάρκετινγκ,
οι Διαδικασίες Έναρξης και Λειτουργίας μιας νέας Επιχείρησης,
η σύνδεση της Επιχειρηματικότητας και της Ελληνικής Κοινωνίας.
Το μάθημα της επιχειρηματικότητας στοχεύει στην αλλαγή και τη δημιουργία νέων στάσεων του εκπαιδευτικού πληθυσμού απέναντι στην επιχειρηματικότητα. Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι είναι:
Να αλλάξει η αντίληψη των φοιτητών απέναντι την επιχειρηματικότητα. Με άλλα λόγια, να αντιληφθούν ότι η
ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας δεν είναι έξω και πέρα από τις δυνατότητες τους και τους αφορά άμεσα.
Να αντιμετωπιστεί ευνοϊκότερα η έννοια της επιχειρηματικότητας από την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοι
νωνία.
Να αντιληφθούν οι φοιτητές την επιχειρηματικότητα ως μια σημαντική εναλλακτική επιλογή.
Να δημιουργηθεί μια «κουλτούρα» επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση, τα αποτελέσματα της οποίας θα
διαχέονται στην κοινωνία.
Το μάθημα Επιχειρηματικότητα Καινοτομία και Διδακτική Ι δεν αποτελεί ένα συμβατικό και συνηθισμένο μάθημα που περιορίζεται στην από έδρας διδασκαλία. Αποτελεί μια σύνθετη εκπαιδευτική δραστηριότητα που έχει σκοπό να εμπλουτίσει τις γνώσεις των φοιτητών για τη δημιουργία, οργάνωση και εξέλιξη μιας επιχειρηματικής προσπάθειας, ώστε με άμεσο και ευχάριστο τρόπο να κατανοήσουν την έννοια της «επιχειρηματικότητας», ανεξάρτητα από το εάν θα δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση ή όχι.
Στο πλαίσιο αυτό αναλύονται μια σειρά θεμάτων που καλύπτουν την έννοια της επιχειρηματικότητας και του επιχειρηματία, τη σχέση κοινωνίας και επιχειρηματικότητας, τα προσωπικά χαρακτηριστικά του επιχειρηματία, τη σχέση επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, την επίδραση του οικονομικού περιβάλλοντος στην επιχειρηματικότητα, τις βασικές αρχές προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και τις διαδικασίες ίδρυσης επιχειρήσεων και κατάρτισης επιχειρηματικών σχεδίων.
Στο επίπεδο των γνώσεων το μάθημα στοχεύει σε θέματα
Το μάθημα Επιχειρηματικότητα Καινοτομία και Διδακτική Ι δεν αποτελεί ένα συμβατικό και συνηθισμένο μάθημα που περιορίζεται στην από έδρας διδασκαλία. Αποτελεί μια σύνθετη εκπαιδευτική δραστηριότητα που έχει σκοπό να εμπλουτίσει τις γνώσεις των φοιτητών για τη δημιουργία, οργάνωση και εξέλιξη μιας επιχειρηματικής προσπάθειας, ώστε με άμεσο και ευχάριστο τρόπο να κατανοήσουν την έννοια της «επιχειρηματικότητας», ανεξάρτητα από το εάν θα δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση ή όχι.
Στο πλαίσιο αυτό αναλύονται μια σειρά θεμάτων που καλύπτουν την έννοια της επιχειρηματικότητας και του επιχειρηματία, τη σχέση κοινωνίας και επιχειρηματικότητας, τα προσωπικά χαρακτηριστικά του επιχειρηματία, τη σχέση επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, την επίδραση του οικονομικού περιβάλλοντος στην επιχειρηματικότητα, τις βασικές αρχές προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και τις διαδικασίες ίδρυσης επιχειρήσεων και κατάρτισης επιχειρηματικών σχεδίων.
Στο επίπεδο των γνώσεων το μάθημα στοχεύει σε θέματα