ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
ΕΒΕΛΙΝΑ ΑΡΑΒΑΝΗ
v Εννοιολογική προσέγγιση των όρων: Διδακτική, Διδακτική Μεθοδολογία, Μάθηση και Διδασκαλία. Σταθμοί στην εξέλιξη της Διδακτικής Επιστήμης
v Πλαίσιο Δόμησης Διδασκαλίας
- Γενικές αρχές διδακτικής μεθοδολογίας: Από το τι και το γιατί, στο πώς;
(διδακτικός σκοπός, διδακτικός στόχος, διδακτική μέθοδος, διδακτικός σχεδιασμός, πορεία διδασκαλίας, διδακτικές τεχνικές & μέσα)
v Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις και μέθοδοι
- Το κονστρουκτιβιστικό μοντέλο του διδακτικού σχεδιασμού (role playing, concept maps, brainstorming, graphic organizers)
- Συνεργατική διδασκαλία και μάθηση (cooperative learning)
- Διευρευνητική διδασκαλία με σχέδια εργασίας (project)
- Υποστηρικτική διδασκαλία (scaffolding)
- Επικοινωνιακό πλαίσιο διδασκαλίας (communicative learning)
- Διδακτικές προσεγγίσεις με αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
- Διάλεξη, κατευθυνόμενος διάλογος, ερωτηματική μέθοδος – μαιευτική, διαλεκτική, επίδειξη
- Μέθοδος επίλυσης προβλήματος
- Διδασκαλία από ομάδα εκπαιδευτικών (team teaching)
- Διδασκαλία με βάση την ερμηνευτική διαδικασία
- Διδασκαλία με διαθεματική προσέγγιση
- Διδασκαλία με ανάπτυξη Ατομικού Φακέλου Μαθήματος,
- Επιτόπια διδασκαλία
- Προγραμματισμένη διδασκαλία
- Τηλε-διδασκαλία
v Αναλυτικό Πρόγραμμα και Παραπρόγραμμα, Σύγχρονες διδακτικές αρχές και η παιδαγωγική ατμόσφαιρα /ψυχολογικό κλίμα της τάξης
Λιγότερα
v Εννοιολογική προσέγγιση των όρων: Διδακτική, Διδακτική Μεθοδολογία, Μάθηση και Διδασκαλία. Σταθμοί στην εξέλιξη της Διδακτικής Επιστήμης
v Πλαίσιο Δόμησης Διδασκαλίας
- Γενικές αρχές διδακτικής μεθοδολογίας: Από το τι και το γιατί, στο πώς;
(διδακτικός σκοπός, διδακτικός στόχος, διδακτική μέθοδος, διδακτικός σχεδιασμός, πορεία διδασκαλίας, διδακτικές τεχνικές & μέσα)
v Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις και μέθοδοι
- Το κονστρουκτιβιστικό μοντέλο του διδακτικού σχεδιασμού (role playing, concept maps, brainstorming, graphic organizers)
- Συνεργατική διδασκαλία και μάθηση (cooperative learning)
- Διευρευνητική διδασκαλία με σχέδια εργασίας (project)
- Υποστηρικτική διδασκαλία (scaffolding)
- Επικοινωνιακό πλαίσιο διδασκαλίας (communicative learning)
- Διδακτικές προσεγγίσεις με αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
- Διάλεξη, κατευθυνόμενος διάλογος, ερωτηματική μέθοδος – μαιευτική, διαλεκτική, επίδειξη
- Μέθοδος επίλυσης προβλήματος
- Διδασκαλία από ομάδα εκπαιδευτικών (team teaching)
- Διδασκαλία
v Εννοιολογική προσέγγιση των όρων: Διδακτική, Διδακτική Μεθοδολογία, Μάθηση και Διδασκαλία. Σταθμοί στην εξέλιξη της Διδακτικής Επιστήμης
v Πλαίσιο Δόμησης Διδασκαλίας
- Γενικές αρχές διδακτικής μεθοδολογίας: Από το τι και το γιατί, στο πώς;
(διδακτικός σκοπός, διδακτικός στόχος, διδακτική μέθοδος, διδακτικός σχεδιασμός, πορεία διδασκαλίας, διδακτικές τεχνικές & μέσα)
v Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις και μέθοδοι
- Το κονστρουκτιβιστικό μοντέλο του διδακτικού σχεδιασμού (role playing, concept maps, brainstorming, graphic organizers)
- Συνεργατική διδασκαλία και μάθηση (cooperative learning)
- Διευρευνητική διδασκαλία με σχέδια εργασίας (project)
- Υποστηρικτική διδασκαλία (scaffolding)
- Επικοινωνιακό πλαίσιο διδασκαλίας (communicative learning)
- Διδακτικές προσεγγίσεις με αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
- Διάλεξη, κατευθυνόμενος διάλογος, ερωτηματική μέθοδος – μαιευτική, διαλεκτική, επίδειξη
- Μέθοδος επίλυσης προβλήματος
- Διδασκαλία από ομάδα εκπαιδευτικών (team teaching)
- Διδασκαλία