ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ B (H/NΚ) (UND129)

Άγγελος Γιαννούλας

Περιγραφή
Αξιολόγηση διδακτικού έργου
 
Από τη Δευτ 17/6/2024 έως και την Κυριακή 30/6/2024, θα είναι ανοικτή η εφαρμογή για την αξιολόγηση, από τους φοιτητές και τις φοιτήτριες της ΑΣΠΑΙΤΕ, των διδασκόντων και του παρεχόμενου διδακτικού έργου.
 
Προϋπόθεση για τη δυνατότητα αξιολόγησης είναι να έχετε πραγματοποιήσει δήλωση μαθημάτων.
Η διαδικασία αξιολόγησης είναι:
  • Βήμα 1: Εισέρχεστε (με τους ακαδημαϊκούς κωδικούς) στην ηλεκτρονική γραμματεία (όπως όταν κάνετε δήλωση μαθημάτων).
  • Βήμα 2: Επιλέγετε «Αξιολόγηση» (κάτω αριστερά στο εμφανιζόμενο menu).
  • Βήμα 3: Το σύστημα θα σας εμφανίσει τα μαθήματα που έχετε δηλώσει. Κάθε μάθημα αξιολογείται ξεχωριστά.
Επισημαίνεται ότι:
  • η συμμετοχή των φοιτητών είναι προαιρετική (για όλα ή μόνο κάποια από τα δηλωθέντα μαθήματα).
  • διασφαλίζεται πλήρως η ΑΝΩΝΥΜΙΑ της αξιολόγησης.
Σε περίπτωση προβλήματος παρακαλούμε στείλτε σχετικό email στο pagiatakis@aspete.gr.

-------------------------------------------------------------

Στο μάθημα επιχειρείται μια διεπιστημον

Περισσότερα  

Ενότητες

  • Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Πολυμέσων
    • Αρχές και φιλοσοφία του μαθήματος
    • Τι θα επιχειρήσουμε
      • Μαθησιακοί στόχοι
    • Εργαστηριακές δραστηριότητες
    • Παιδαγωγικές μέθοδοι
    • Αξιολόγηση 
  • Εγγραφή στο εργαστήριο 
    • Εγγραφή στην η-τάξη
    • Εγγραφή στη φόρμα του μαθήματος (πάτα εδώ
  • Υπενθύμιση: Εκπαιδευτικό σενάριο
  • Εκπαιδευτική Τεχνολογία (Educational Technology)
    • Τεχνολογία (ορισμός)
    • Εκπαιδευτική Τεχνολογία (ορισμός)
      • Ανάλυση του ορισμού
    • Πού πρέπει να εστιάζουμε;
    • Χρονογραμμές Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
  • Άσκηση (συνεργατική)
    • Δημιουργία χρονογραμμής online
    • Γνωριμία με τα infographic (πληροφοριακά γραφήματα)
  • Εργασία:
  • Σημειώσεις
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126

      • Κεφάλαιο 1 (σελ. 11 έως 20)

      • Κεφάλαιο 11 (σελ. 222 έως 224)
  •  Άσκηση με τη χρήση προσομοίωσης 
    • Το φαινόμενο του θερμοκηπίου
    • Φύλλο εργασίας
      • Ομαδοσυνεργατική μάθηση 
      • Διερεύνηση/Ανακάλυψη 
      • Καθοδηγούμενη διερευνητική μάθηση
    • Διασύνδεση με τις γνώσεις του προηγούμενου μαθήματος
      • Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
      • TPACK
  • Προσομοιώσεις (simulations)
    • Παραδείγματα
      • Μαθηματικών
      • Φυσικής
    • Κέρδη και οφέλη
    • Παράδειγμα
      • Εργαστήριο
      • Άσκηση
  • Σημειώσεις
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126

      • Κεφάλαιο 11 (σελ. 222 - 224)
      • Κεφάλαιο 11 (σελ. 228 - 232)
  • Εξατομικευμένη μάθηση 
    • Προσοπωποιημένη μάθηση
    • Διαφοροποιημλενη μάθηση
    • Εξατομικευμένη μάθηση
  • Εργαστήριο: Εξατομικευμένη μάθηση στην αίθουσα
    • Γραφική αναπαράσταση συνάρτησης
      • Α' βήμα: Έλεγχος γνώσεων
      • Β' βήμα: Δημιουργία ομάδων/ατόμων μελέτης
      • Γ' βήμα: Εργασία ανά ομάδα/άτομα
  • Παιγνιώδης μάθηση
    • Παιγνίδι "Turtle Graphics"
      • Προγραμματισμός σε block
    • Πλατφόρμα App Inventor
      • Δημιουργία App για SMS αποστολή
    • Φόρμα αξιολόγησης
  • Βιβλίο
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126

  • Λογοκλοπή (plagiarism)
    • Πνευματική ιδιοκτησία (copyright)
    • Βιβλιογραφικές αναφορές
      • Πρότυπα βιβλιογραφικής αναφοράς
      • Doi & ISBN
      • Αυτοματοποιημένη αναφορά
      • Εργαστήριο
      • Άσκηση
    • Λογοκλοπή
      • Ορισμός
      • Παράδειγμα
      • Ανίχνευση ηλεκτρονικής λογοκλοπής
      • Παραδείγματα επιφανών προσώπων
  • Ηλεκτρονική προσβασιμότητα
    • Τι σημαίνει ο όρος "η-προσβασιμότητα";
    • Οφέλη
    • Παραδείγματα
    • Εργαστήριο:
      • Ιστοσελίδα με κώδικα USERWAY
  • Βιβλίο
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣαπό 29/4/24 έως 12/5/24

Κ Α Λ Ο   Π Α Σ Χ Α

7η Ενότητα: ΠΡΟΟΔΟΣαπό 29/4/24 έως 19/5/24

Μην ξεχνάτε ότι με την επιστροφή έχουμε ΠΡΟΟΔΟ.

Ημέρα: Τρίτη  14/05/2024

Ώρα: ώρα του εργαστηριακού μαθήματος 

Διάρκεια: 90'

Υλικό: Όλες οι ενότητες.

Για τους παλαιότερους φοιτητές: Μπορούν να παρουσιαστούν σε όποια ώρα επιθυμούν (09:00 ή 11:00 ή 13:00).

 

  • Εργαστήριο
    • Ποιος είναι ο δικός σου τύπος μάθησης (μαθησιακό στιλ)
  • Τύπος/Στιλ μάθησης
  • Πολυμέσα στην εκπαίδευση  
    • Πολυμέσα και Υπερμέσα.
    • Υπερκείμενα (hypertexts) και HyperDocs.
      • Το μοντέλο εκπαίδευσης
      • Το μοντέλο εκπαίδευης 4C
      • Το μοντέλο εκπαίδευσης DOK
    • Πολυμέσα στην εκπαίδευση.
    • Διαδραστικά / μη-διαδραστικά πολυμέσα.
  • Αρχή των πολυμέσων 
    • Πολυμεσική μάθηση.
    • Η (θεμελιώδης) αρχή των πολυμέσων.
      • Παραδείγματα
    • Άσκηση
      • Δημιουργία πολυμέσου με βάση την αρχή των πολυμέσων
  • Video/Θεωρία
    • Η (θεμελιώδης) αρχή των πολυμέσων του Richard E. Mayer
    • Η γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης
  • Εργαστήριο
    • Ομαδική εργασία
    • Δημιουργία πληροφοριών βάσει της αρχής των πολυμέσων
  • Αρχές που μειώνουν τη νοητική επεξεργασία λόγω πλεονάζοντος υλικού 
    • Τι αφορά στην πολυμεσική μάθηση 
    • Παραδείγματα
    • Ασκήσεις
  • Οπτικά Μέσα - Αλληλεπιδραστική εικόνα 
    • Μια εικόνα ένα μάθημα
    • Δημιουργία αλληλεπιδραστικής εικόνας
      • Εργαστήριο : Genially
      • Μια εικόνα ένα μάθημα
        • Λαμπτήρας πυράκτωσης
        • Διαμοιρασμός
    • Εργαστήριο
      • Οι νόμοι του Kirchhoff
      • Συν-δημιουργία της διαδραστικής εικόνας με την τεχνητή νοημοσύνη
  • Οπτικά μέσα και προσωπικά στοιχεία
    • Πρόσβαση μαθητών
      • Άδειες χρήσης
      • Προσωπικά δεδομένα
  • Αρχές της πολυμεσικής μάθησης για τη διαχείριση της ουσιαστικής (γνωστικής) επεξεργασίας
  • Το Video στην εκπαίδευση
    • H χρήση του Video στην εκπαιδευτική διαδικασία
      • Το Video στην τεχνική εκπαίδευση
    • Δημιουργία διαδραστικού Video
      • Εργαστήριο: EdPuzzle
        • Αποκοπή video (video trimmer)
        • Προσθήκη ερωτήσεων
        • Προσθήκη σημειώσεων
        • Προσθήκη αφήγησης 
      • Διαμοιρασμός
  • Λύση άσκησης (ενδεικτική)
    • Ενδεικτική λύση πολυμέσων
    • Προτροπή (prompt) δημιουργίας πολυμέσου με την τεχνητή νοημοσύνη
      • Παράδειγμα στην πλατφόρμα Claude
      • Παράδειγμα στην πλατφόρμα ChatGPT
        • Διόρθωση του πολυμέσου
  • Πολυμεσική μάθηση: Αρχές που προωθούν την παραγωγική διαδικασία
    • Η αρχή της εξατομίκευσης 
    • Η αρχή της φωνής 
    • Η αρχή της προσωποποίησης 
    • Η αρχή της παραγωγικής δραστηριότητας:
      • π.χ. δραστηριότητες:
        • Συνόψισης
        • Χαρτογράφησης
        • Σχεδιασμού
        • Φαντασίας
        • Ελέγχου
        • Ερμηνείας
        • Διδασκαλίας
        • Εκτέλεσης ρόλου
    • Ασκήσεις
      • Στην ολομέλεια
      • Σε ομάδες
  • H χρήση του Video στην εκπαιδευτική διαδικασία
    • Το Video στην τεχνική εκπαίδευση
    • Υποτιτλισμός ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών Video
      • Εργαστήριο: Download Subtitles (μετάφραση υπότιτλων) 
      • Εργαστήριο: Kapwing (προσθήκη & επεξεργασία υπότιτλων) 
    • Δημιουργία προσωπικού καναλιού ανάτρτησης Video
  • Πολυμεσικά λάθη
    • Συνήθη λάθη στη δημιουργία των πολυμεσικών αρχείων
      • Παραδείγματα

Επανάληψη της 11ης Ενότητας 

 

Η τελική πρόοδος/εξέταση του εργαστηριακού μαθήματος θα γίνει την Τρίτη  25/06/2023 την ώρα του μαθήματος. Αφορά και τις φοιτήτριες και τους φοιτητές των παλαιότερων ετών.

  • Διαδικασία
    • Γραπτή εξέταση.
    • Έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα επιτρέπονται ανοικτά.
    • Ελεύθερη χρήση των προσωπικών φορητών υπολογιστικών συστημάτων.
  • Ώρες προσέλευσης
    • Η ώρα του εργαστηριακού μαθήματος.
    • Επιλογή για τους παλαιότερους φοιτητές, όπως και όσων έχουν άλλες διδακτικές υποχρεώσεις, μεταξύ:
      • 09:00 - 10:30
      • 11:00 - 12:30
      • 13:00 - 14:30