ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ B (H/NΚ) (UND129)

Άγγελος Γιαννούλας

Περιγραφή

Στο μάθημα επιχειρείται μια διεπιστημονική προσέγγιση «Θετικών Επιστημών & Τεχνολογίας» με τη «Διδακτική». Με άλλα λόγια πώς μπορούμε να διδάξουμε αποτελεσματικότερα την Επιστήμη μας με χρήση ψηφιακών εργαλείων (γενικά κάθε Επιστήμη & ιδιαίτερα τις Θετικές Επιστήμες)

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση:

  • Να προσδιορίζουν την Εκπαιδευτική Τεχνολογία και να περιγράφουν το παρελθόν και το παρόν της περιοχής καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν 
  • Να διατυπώνουν επιχειρήματα που συνηγορούν υπέρ της χρήσης της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
  • Να προσδιορίζουν τις γενικές κατηγορίες των τεχνολογικών πόρων (υλικού και λογισμικού) που μπορούν να αξιοποιηθούν στην εκπαίδευση
  • Να αναγνωρίζουν τις διδακτικές πρακτικές και τις στρατηγικές ενσωμάτωσης της τεχνολογίας που αντανακλούν τις καθοδηγητικές και τις εποικοδομητικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία και τη μάθηση
  • Να σχεδιάζουν στρατηγικές ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, να τις υλοποιούν και να σ
Περισσότερα  

Ενότητες

  • Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Πολυμέσων
    • Αρχές και φιλοσοφία του μαθήματος
    • Τι θα επιχειρήσουμε
      • Μαθησιακοί στόχοι
    • Εργαστηριακές δραστηριότητες
    • Παιδαγωγικές μέθοδοι
    • Αξιολόγηση 
  • Εγγραφή στο εργαστήριο 
    • Εγγραφή στην η-τάξη
    • Εγγραφή στη φόρμα του μαθήματος (πάτα εδώ
  • Υπενθύμιση: Εκπαιδευτικό σενάριο
  • Εκπαιδευτική Τεχνολογία (Educational Technology)
    • Τεχνολογία (ορισμός)
    • Εκπαιδευτική Τεχνολογία (ορισμός)
      • Ανάλυση του ορισμού
    • Πού πρέπει να εστιάζουμε;
    • Χρονογραμμές Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
  • Άσκηση (συνεργατική)
    • Δημιουργία χρονογραμμής online
    • Γνωριμία με τα infographic (πληροφοριακά γραφήματα)
  • Εργασία:
  • Σημειώσεις
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126

      • Κεφάλαιο 1 (σελ. 11 έως 20)

      • Κεφάλαιο 11 (σελ. 222 έως 224)
  •  Άσκηση με τη χρήση προσομοίωσης 
    • Το φαινόμενο του θερμοκηπίου
    • Φύλλο εργασίας
      • Ομαδοσυνεργατική μάθηση 
      • Διερεύνηση/Ανακάλυψη 
      • Καθοδηγούμενη διερευνητική μάθηση
    • Διασύνδεση με τις γνώσεις του προηγούμενου μαθήματος
      • Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
      • TPACK
  • Προσομοιώσεις (simulations)
    • Παραδείγματα
      • Μαθηματικών
      • Φυσικής
    • Κέρδη και οφέλη
    • Παράδειγμα
      • Εργαστήριο
      • Άσκηση
  • Σημειώσεις
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126

      • Κεφάλαιο 11 (σελ. 222 - 224)
      • Κεφάλαιο 11 (σελ. 228 - 232)
  • Εξατομικευμένη μάθηση 
    • Προσοπωποιημένη μάθηση
    • Διαφοροποιημλενη μάθηση
    • Εξατομικευμένη μάθηση
  • Εργαστήριο: Εξατομικευμένη μάθηση στην αίθουσα
    • Γραφική αναπαράσταση συνάρτησης
      • Α' βήμα: Έλεγχος γνώσεων
      • Β' βήμα: Δημιουργία ομάδων/ατόμων μελέτης
      • Γ' βήμα: Εργασία ανά ομάδα/άτομα
  • Παιγνιώδης μάθηση
    • Παιγνίδι "Turtle Graphics"
      • Προγραμματισμός σε block
    • Πλατφόρμα App Inventor
      • Δημιουργία App για SMS αποστολή
    • Φόρμα αξιολόγησης
  • Βιβλίο
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126

  • Λογοκλοπή (plagiarism)
    • Πνευματική ιδιοκτησία (copyright)
    • Βιβλιογραφικές αναφορές
      • Πρότυπα βιβλιογραφικής αναφοράς
      • Doi & ISBN
      • Αυτοματοποιημένη αναφορά
      • Εργαστήριο
      • Άσκηση
    • Λογοκλοπή
      • Ορισμός
      • Παράδειγμα
      • Ανίχνευση ηλεκτρονικής λογοκλοπής
      • Παραδείγματα επιφανών προσώπων
  • Ηλεκτρονική προσβασιμότητα
    • Τι σημαίνει ο όρος "η-προσβασιμότητα";
    • Οφέλη
    • Παραδείγματα
    • Εργαστήριο:
      • Ιστοσελίδα με κώδικα USERWAY
  • Βιβλίο
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣαπό 29/4/24 έως 12/5/24

Κ Α Λ Ο   Π Α Σ Χ Α

Ημερολόγιο