Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων & Εκπαίδευση από απόσταση με αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών
Άγγελος Γιαννούλας
- Αρχές και φιλοσοφία μαθήματος είναι:
-
(α) να εισάγει τους φοιτητές στην έννοια της Εκπαίδευσης από απόσταση και να τους εξοικειώσει με τις διάφορες μορφές της &
-
(β) να τους καταστήσει ικανούς να οργανώνουν εκπαιδευτικές πρακτικές στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων.
-
- Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές πρέπει:
να έχουν αποκτήσει γνώσεις, αναπτύξει δεξιότητες – ικανότητες και να έχουν υιοθετήσει ανάλογες στάσεις σε θέματα σχετικά με:
- ανοιχτές μορφές εκπαίδευσης
- θεωρητικές αρχές και παιδαγωγικό πλαίσιο της εκπαίδευσης από απόσταση
- τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης από απόσταση με γνώσεις εφαρμογής στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
- την οργάνωση εξ αποστάσεως εκπαιδευτικών/επιμορφωτικών δράσεων με εφαρμογή στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
- τους ρόλους μιας τάξης εξ αποστάσεως
- τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού υλικού για εκπαίδευση από απόσταση
- τις Τ.Π.Ε. για την υποστήριξη ασύγχρονων δράσεων εκπαίδευσης
- τις Τ.Π.Ε. για την υποστήριξη σύγχρονων δράσεων εκπαίδευσης
- κριτήρια ποιότητας για την επιλογή κατάλληλων εφαρμογών για την οργάνωση εκπαιδευτικών/επιμορφωτικών δράσεων στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
- τη σύνθεση 'πρόσωπο με πρόσωπο' δράσεων με εξ αποστάσεως δράσεις (μικτή)
- το σχεδιασμό δράσεων που ενισχύουν κοινότητες πρακτικής/διερεύνησης
- τη διασφάλιση ποιότητας στην εκπαίδευση από απόσταση
- Αρχές και φιλοσοφία μαθήματος είναι:
-
(α) να εισάγει τους φοιτητές στην έννοια της Εκπαίδευσης από απόσταση και να τους εξοικειώσει με τις διάφορες μορφές της &
-
(β) να τους καταστήσει ικανούς να οργανώνουν εκπαιδευτικές πρακτικές στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων.
-
- Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές πρέπει:
να έχουν αποκτήσει γνώσεις, αναπτύξει δεξιότητες – ικανότητες και να έχουν υιοθετήσει ανάλογες στάσεις σε θέματα σχετικά με:
- ανοιχτές μορφές εκπαίδευσης
- θεωρητικές αρχές και παιδαγωγικό πλαίσιο της εκπαίδευσης από απόσταση
- τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης από απόσταση με γνώσεις εφαρμογής στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
- την οργάνωση εξ αποστάσεως εκπαιδευτικών/επιμορφωτικών δράσεων με εφαρμογή στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
- τους ρόλους μιας τάξης εξ αποστάσεως
- τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού υλικού για εκπαίδευση από απόσταση
- τις Τ.Π.Ε. για την υποστήριξη ασύγχρονων δράσεων εκπαίδευσης
- τις Τ.Π.Ε. για την υποστήριξη σύγχρονων δράσεων εκπαίδευσης
- κριτ
- Αρχές και φιλοσοφία μαθήματος είναι:
-
(α) να εισάγει τους φοιτητές στην έννοια της Εκπαίδευσης από απόσταση και να τους εξοικειώσει με τις διάφορες μορφές της &
-
(β) να τους καταστήσει ικανούς να οργανώνουν εκπαιδευτικές πρακτικές στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων.
-
- Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές πρέπει:
να έχουν αποκτήσει γνώσεις, αναπτύξει δεξιότητες – ικανότητες και να έχουν υιοθετήσει ανάλογες στάσεις σε θέματα σχετικά με:
- ανοιχτές μορφές εκπαίδευσης
- θεωρητικές αρχές και παιδαγωγικό πλαίσιο της εκπαίδευσης από απόσταση
- τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης από απόσταση με γνώσεις εφαρμογής στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
- την οργάνωση εξ αποστάσεως εκπαιδευτικών/επιμορφωτικών δράσεων με εφαρμογή στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
- τους ρόλους μιας τάξης εξ αποστάσεως
- τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού υλικού για εκπαίδευση από απόσταση
- τις Τ.Π.Ε. για την υποστήριξη ασύγχρονων δράσεων εκπαίδευσης
- τις Τ.Π.Ε. για την υποστήριξη σύγχρονων δράσεων εκπαίδευσης
- κριτ
- Αρχές και φιλοσοφία του μαθήματος
- Οι νέες έννοιες
- Με τι θα ασχοληθούμε
- Εξέλιξη μαθήματος
- Θεωρητικό πλαίσιο
- Εργαστηριακό μέρος
- Εγγραφή στο μάθημα
- Εγγραφή στην η-τάξη
- Εγγραφή στην πλατφόρμα MS-Teams
- Πριν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Μορφές εκπαίδευσης
- Εκπαίδευση ενηλίκων
- Βασικά χαρακτηριστικά
- Τεχνολογικός εξοπλισμός στην εξΑ εκπαίδευση
- Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Ορισμός
- Πυλώνες της εξΑ εκπαίδευσης
- Θεσμική εκπαίδευση
- Εκπαίδευση από απόσταση
- Αλληλεπίδραση
- Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
- Αποτελεσματική εξΑ εκπαίδευση
- TPACK (Technology Pedagogical and Content Knowledge)
- Παιδαγωγική - Περιεχόμενο
- Τεχνολογία - Παιδαγωγική
- Τεχνολογία - Περιεχόμενο
- Χάρτες Εννοιών
- Σύντομη αναδρομή
- Τι είναι ένας Χ.Ε.;
- Αναπαράσταση - Στοιχεία ενός Χ.Ε.
- Πορεία δημιουργίας ενός Χ.Ε.
- Ελεύθερες online εφαρμογές
- Εργαστήριο
- Η ελεύθερη online εφαρμογή GitMind
- Είσοδος στην εφαρμογή
- Εργαλεία δημιουργίας Χ.Ε.
- Διαμοιρασμός & συνεργασία
- Η ελεύθερη online εφαρμογή GitMind
- Εργασία
- Έννοιες εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Από το πλήρως παραδοσιακό μάθημα στο πλήρως σε απόσταση
- Τι σημαίνει μάθημα εξ αποστάσεως
- Διαδικτυακό
- Σύγχρονο (Video conferencing)
- Ασύγχρονο (Open schedule online)
- Μεικτό (υβριδικό) (Blended - Hybrid)
- Διαδικτυακά υποβοηθούμενο (Web facilitated)
- Διαδικτυακό
- Σύγχρονη διδασκαλία (Synchronous learning)
- Ασύγχρονη διδασκαλία (Asynchronous learning)
- η-Μάθηση (e-Learning)
- η-Επιμόρφωση (e-Training)
- Εργαστήριο
- Χρονογραμμές (Timelines)
- Τι είναι
- Δημιουργία νέας χρονογραμμής
- Συμπλήρωση
- Πολυμεσικού υλικού
- Κειμένων
- Άσκηση: Timeline Knightlab
- Δημοσίευση - Διαμοιρασμός
- Χρονογραμμές (Timelines)
- Εργαστήριο
- Γραφικά πληροφοριών - Αφίσες
- Τι είναι
- Τρόποι παρουσίασης
- Παραδείγματα
- Δημιουργία νέας αφίσας
- Άσκηση: Canva
- Δημοσίευση - Διαμοιρασμός
- Τι είναι
- Γραφικά πληροφοριών - Αφίσες
- Moodle
- Τι είναι
- Εισαγωγή στο περιβάλλον ως εκπαιδευτής
- Βασικό μενού
- Μάθημα
- σε ενότητες
- σε εβδομάδες
- Άσκηση: Βρες τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής
- Αναζήτηση χαρακτηριστικών εφαρμογής κλειστού τύπου
- Αναζήτηση χαρακτηριστικών εφαρμογής ανοικτού τύπου
- Θεωρίες μάθησης
- Συμπεριφορισμός
- Γνωστικές θεωρίες
- Εποικοδομισμός
- Κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες
- Κονεκτιβισμός
- Ψηφιακές εφαρμογές & Εκπαιδευτικός
- Εργαστήριο: Δημιουργία online τεστ (Google forms)
- Δυνατότητες δημιουργίας
- Βασικές εντολές
- Τύποι ερωτήσεων
- Επεξεργασία φόρμας
- Ανάλυση των απαντήσεων
- Εργαστήριο: Αυτόματη αξιολόγηση τεστ (Flubaroo)
- Online Προσθήκη
- Χρήση πρόσθετου
- Αυτόματη η-βαθμολόγηση
- Αυτόματη η-αποστολή βαθμολόγησης & σωστών απαντήσεων
- Moodle
- Προσωπικές ρυθμίσεις
- Προφίλ
- Προτιμήσεις
- Επεξεργαστής κειμένου
- Inline help
- Προσωπικές ρυθμίσεις
- Εργασία
- Αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης - Α’ μέρος
- Γιατί χρειάζεται η θεωρία
- Desmond Keegan, γέννεση των αρχών της εξΑ εκπαίδευσης
- Θεωρίες της ανεξαρτησίας και της αυτονομίας
- Charles Wedemeyer: ‘Θεωρία της ανεξάρτητης μελέτης’
- Michael Moore: ‘Θεωρία της απόστασης της συναλλαγής’
- Θεωρία της εκβιομηχάνισης της διδασκαλίας
- Ηλεκτρονική προσβασιμότητα - Πρόσβαση από όλους σε όλα
- Μια αληθινή ιστορία
- Τι σημαίνει η η-προσβασιμότητα
- Ποια τα οφέλη της
- Ποιες είναι οι 'Αρχές ηλεκτρονικής σχεδίασης'
- Παραδείγματα
- Εργαστήριο
- Ιστολόγιο (Blog)
- Τι είναι
- Γιατί ανήκει στις κοινωνικές εφαρμογές
- Το ιστολόγιο στην εκπαίδευση
- Είδη εκπαιδευτικών ιστολογίων
- Παραδείγματα
- Εργαστήριο
- Δημιουργία ιστολογίου (Blogger.com)
- Εργαστήριο: Moodle
- Προσθαφαίρεση, διαχείριση και δικαιώματα μπλοκ
- Διαχείριση & επεξεργασία μαθήματος
- Μορφή μαθήματος
- Εμφάνιση βαθμολογίας
- Όριο μεγέθους επισυναπτόμενων αρχείων
- Ετιικέτες μαθήματος (tags)
- Αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Β' Μέρος)
- Θεωρίες της αλληλεπίδρασης και της επικοινωνίας
- Καθοδηγούμενη διδακτική επικοινωνία
- Μορφές αλληλεπίδρασης στην εξΑ εκπαίδευση
- Θεωρίες που επηρέασαν την εξέλιξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Η Ανδραγωγία του Malcolm Knowles
- Η θεωρία της Hilary Perraton
- Η θεωρία της ισοδυναμίας του Desmond Keegan
- Θεωρίες της αλληλεπίδρασης και της επικοινωνίας
- Εργαστήριο
- Δημιούργησε ψηφιακό μαθησιακό υλικό
- Ομαδική εργασία σύμφωνα με την εργαστηριακή άσκηση
- Παρουσίαση του υλικού με 4 διαφορετικούς τρόπους
- Κείμενο με πολυμέσα
- Παρουσίαση με πολυμέσα
- Παρουσίαση με πολυμέσα με πληροφορίες που έχουν κατατμηθεί
- Παρουσίαση με video
- Συζήτηση για τη σημασία του πολυμέσου στην εκπαίδευση
- Παρουσίαση του υλικού με 4 διαφορετικούς τρόπους
- Για την επόμενη φορά
- Συμπλήρωση - εμπλουτισμός της ομαδικής εργασίας
- Εργαστηριακή άσκηση
- Δημιούργησε έναν απλό ηλεκτρομαγνήτη
- Οπτική πληροφορία
- Ενδιαφέρον του μαθητή
- Ταχύτητα κατανόησης
- Ευκολία κατανόησης
- Οπτική πληροφορία
- Δημιούργησε έναν απλό ηλεκτρομαγνήτη
- Εργαστηριακή άσκηση
- Δημιούργησε έναν απλό ηλεκτρομαγνήτη
- Εργαστήριο
- Δημιούργησε ψηφιακό μαθησιακό υλικό
- Παρουσίαση των εργασιών των ομάδων
- Παρουσίαση του υλικού με 4 διαφορετικούς τρόπους
- Συζήτηση για τη σημασία του πολυμέσου στην εκπαίδευση
- Δημιούργησε ψηφιακό μαθησιακό υλικό
- Εργαστήριο Moodle
- Επεξεργασία ενοτήτων μαθήματος
- Προσθήκη μαθησιακού υλικού
- Προσθήκη δραστηριοτήτων/πόρων
- Αρχείου
- Δεσμού (link)
- Για την επόμενη φορά
- Να ολοκληρώσεις όλα τα θέματα για το δικό σου μάθημα (απλά κάνε μια αναζήτηση και πρόσθεσε κάτι σχετικό) έτσι ώστε να έχει μια πιο ενδιαφέρουσα και ελκυστική όψη
- Να προσθέσεις 2 δεσμούς με βοηθητικό υλικό σε κάθε ενότητα, π.χ.
- βίντεο
- βιβλίο
- ηχητικό αρχείο
- κείμενο κ.λπ.
- Ψηφιακό κείμενο
- Ψηφιακή πληροφορία
- Χαρακτηριστικά ψηφιακού κειμένου
- Δημιουργία ψηφιακού κειμένου για την εξΑ εκπαίδευση
- Σύνθετο κείμενο
- Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
- Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου
- Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης - LMS
- Βασικές λειτουργίες των LMS
- Εργαστήριο
- Ποιος είναι ο δικός σου τύπος μάθησης (μαθησιακό στυλ)
- Τύπος/Στυλ μάθησης
- Τι είναι
- Αντί ορισμού
- Τι σημαίνει η γνώση του τύπου μάθησης:
- για το μαθητή
- για τον εκπαιδευτικό
- Το μοντέλο μαθησιακών τύπων VAK/VAKT
- Ο οπτικός τύπος
- Ο ακουστικός τύπος
- Ο κιναισθητικός/αφής τύπος
- Πολυμέσα στην εκπαίδευση
- Υπερκείμενα
- Πολυμέσα και Υπερμέσα
- Πολυμέσα στην εκπαίδευση
- Διαδραστικά / μη-διαδραστικά πολυμέσα
- Παραδείγματα
- Αρχή των πολυμέσων
- Πολυμεσική μάθηση
- Αρχές πολυμεσικής μάθησης
- Η (θεμελιώδης) αρχή των πολυμέσων
- Παράδειγμα
- χωρίς τη θεμελιώδη αρχή
- με τη θεμελιώδη αρχή
- Άσκηση
- Δημιουργία πολυμέσου με βάση την αρχή των πολυμέσων
- Video
- Η αρχή των πολυμέσων του Richard E. Mayer
- Εργαστήριο
- Στατική εικόνα / Στατική εικόνα με (γεο-)πληροφορίες
- Εργαστήριο
- Ομαδική εργασία
- Δημιουργία πληροφοριών βάσει της αρχής των πολυμέσων
- Moodle (εργαστήριο)
- Ανακοινώσεις
- Επεξεργασία προστιθέμενων μαθησιακών πόρων
- Ταμπέλες
- Σελίδες
- Βιβλίο
- Το πλαίσιο του διδακτικού σχεδιασμού στην εξΑ εκπαίδευση
- Προσεγγίζοντας το πλαίσιο για το διδακτικό σχεδιασμό
- δραστηριότητες
- μέσα
- μαθησιακό υλικό
- αξιολόγηση
- ανατροφοδότηση
- Τρόποι επικοινωνίας
- Σύχγρονη
- Ασύγχρονη
- Αντιλήψεις ενηλίκων για ένα κλασικό / εξΑ παιδαγωγικό πλαίσιο
- Προσεγγίζοντας το πλαίσιο για το διδακτικό σχεδιασμό
- Αρχές που μειώνουν τη νοητική επεξεργασία σε περιττό υλικό
- Η αρχή της γειτνίασης
- Η αρχή του πλεονασμού
- Η αρχή της σηματοδότησης
- Η αρχή της συνοχής
- Παραδείγματα
- Ασκήσεις
- Οπτικά Μέσα - Αλληλεπιδραστική εικόνα
- Μια εικόνα ένα μάθημα
- Δημιουργία αλληλεπιδραστικής εικόνας
- Εργαστήριο : Genially
- Μια εικόνα ένα μάθημα
- Ανάκλαση
- Διάθλαση
- Ανάλυση λευκού φωτός
- Διαμοιρασμός
- Οπτικά μέσα και προσωπικά στοιχεία
- Πρόσβαση μαθητών
- Άδειες χρήσης
- Προσωπικά στοιχεία
- Έρευνα
- Εφαρμογή προσβασιμότητας
- Εργαστήριο Moodle: Φάκελοι & Εργασίες
- Δημιουργία φακέλου αρχείων
- Δημιουργία Εργασίας
- Ημερομηνίες
- Ανατροφοδότηση
- Υποβολή
- Βαθμολόγηση
- Εργασία
Κ Α Λ Ο Π Α Σ Χ Α
- Πότε και πώς μαθαίνει ο ενήλικας
- Πότε μαθαίνει ο ενήλικας
- Διαφορές με το νεο-μαθητευόμενο
- Πώς μαθαίνει ο ενήλικας
- Κατάλληλες τεχνικές
- Για δια ζώσης & εξΑ
- Κατάλληλες τεχνικές
- Πότε μαθαίνει ο ενήλικας
- Αρχές της πολυμεσικής μάθησης για τη διαχείριση της ουσιαστικής επεξεργασίας
- Αρχή της προσαρμοστικότητας
- Αρχή της κατάτμησης
- Αρχή της προεκπαίδευσης
- Παραδείγματα
- Ασκήσεις
- Ατομική &
- Ομαδική
- Το Video στην εκπαίδευση
- H χρήση του Video στην εκπαιδευτική διαδικασία
- Το Video στην τεχνική εκπαίδευση
- Υποτιτλισμός ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών Video
- Εργαστήριο: Download Subtitles (μετάφραση υπότιτλων)
- Εργαστήριο: Kapwing (προσθήκη υπότιτλων)
- Δημιουργία προσωπικού καναλιού ανάτρτησης Video
- Εργαστήριο: Youtube channel
- Δημιουργία διαδραστικού Video
- Εργαστήριο: EdPuzzle
- H χρήση του Video στην εκπαιδευτική διαδικασία
- Moodle για εκπαιδευτικούς
- Δημιουργία Κουιζ
- Δημιουργία Φόρουμ
- Δημοσκόπηση
- Ανάρτηση έρευνας
- Δημιουργία Γλωσσάριου
- Εργαστήριο: Παραδείγματα δημιουργίας
- Έρευνα
- Ανάγνωση online κειμένων με ειδικό εργαλείο
- Ανοικτοί εκπαιδευτικοί πόροι
- Τι είναι
- Παραδείγματα
- Ορισμός
- Ορίζοντας την 'Ανοικτή Εκπαίδευση'
- Βασική έννοια
- Ανοικτές εκπαιδευτικές πρακτικές
- Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα
- Τι είναι
- Πολυμεσική μάθηση: Αρχές που προωθούν την παραγωγική διαδικασία
- Η αρχή της εξατομίκευσης
- Η αρχή της φωνής
- Η αρχή της προσωποποίησης
- Η αρχή της παραγωγικής δραστηριότητας: π.χ. Δραστηριότητες ..
- Συνόψισης
- Χαρτογράφησης
- Σχεδιασμού
- Φαντασίας
- Ελέγχου
- Ερμηνείας
- Διδασκαλίας
- Εκτέλεσης ρόλου
- Ασκήσεις
- Στην ολομέλεια
- Σε ομάδες
- Podcasting στην εκπαίδευση
- Τι είναι
- Πώς μπορεί να συνδράμει στην εκπαίδευση
- Τι χρειάζεται για να γίνει
- Δημιουργία OnLine podcast
- Εργαστήριο: Anchor
- Δημιουργία επεισοδίου
- Διαμοιρασμός
- Εργαστήριο: Ανάρτηση στα Google Podcasts
- Πρόσβαση από κάθε είδους συσκευή επικοινωνίας
- Moodle για εκπαιδευτές:
- Εγγραφή / Διαγραφή μαθητών (σε μάθημα)
- Αποστολή μηνύματος στην ολομέλεια / σε ομάδα μαθητών
- Ποιοί μαθητές είναι OnLine;
- Δημιουργία ομάδων
- Δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας / Επαναφορά
- Για την επόμενη φορά
- Εγκατάσταση Audacity
- ΕξΑ εκπαίδευση: Αξιολόγηση
- Τι σημαίνει αξιολόγηση στην εκπαιδευτική διαδικασία
- Διαφορές της αξιολόγησης εξΑ από τη δια ζώσης
- Αναθέσεις εργασίας / Αξιολόγηση σε ομάδες
- Φόρμα δέσμευσης
- Κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων
- Τι είναι μια ρουμπρίκα
- Βαθμολόγηση στην εκπαίδευση - Συζήτηση
- Τι σημαίνει αξιολόγηση:
- για τον εκπαιδευτικό
- για το μαθητή
- Μορφές τεχνικών αξιολόγησης
- Παραδοσιακές μορφές
- Εναλλακτικές μορφές
- Βαθμολόγηση γνώσεων
- Περιγραφική αξιολόγηση
- Τι είναι μια κλίμακα διαβαθμισμένων κριτηρίων
- Είδη
- Ολιστική
- Χαρακτηριστικά
- Αναλυτική
- Χαρακτηριστικά
- Δομικά στοιχεία
- Σχεδιασμός
- Παραδείγματα
- Ολιστική
- Είδη
- Εργαστήριο
- Δημιουργία ON Line Ρουμπρίκας: Quick Rubric
- Διαμοιρασμός
- Ρουμπρίκα για m-learning
- Άσκηση (σε ομάδες): Δημιουργία On Line Ρουμπρίκας
- Δημιουργία ON Line Ρουμπρίκας: Quick Rubric
- Βιντεοδιάλεξη
- Εργαστήριο: Δημιουργία βιντεοδιάλεξης με PPt
- Αποθήκευση ως προβολή PPt
- Εξαγωγή σε αρχείο video mp4
- Εργαστήριο: Δημιουργία βιντεοδιάλεξης με PPt
- Επεξεργασία ήχου
- Εργαστήριο: Audacity
- Εισαγωγή - Εξαγωγή
- Επεξεργασία ήχων
- Άθροιση ήχων
- Εφέ
- Υπόκρουση
- Εφέ υπόκρουσης
- Εξασθένιση θορύβου
- Διαμοιρασμός
- Audacity audio editor On Line
- Εργαστήριο: Audacity
- Τελική εργασία
- Συζήτηση
- Παρουσίαση στην ολομέλεια
- 1η μέρα παρουσιάσεων
- Παρουσίαση στην ολομέλεια
- 2η μέρα παρουσιάσεων