Εκπαιδευτική Ψυχολογία (EPPAIK 133)

Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση για την ύλη του μαθήματος Εκπαιδευτική Ψυχολογία, για τις εξετάσεις στις 13-06-2017
- Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017 - 6:22 μ.μ. -

Ανακοίνωση για την ύλη και τις ερωτήσεις για τις εξετάσεις στις 13-06-2017.

Από το βιβλίο της Woolfolk, Α. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Αθήνα: Εκδόσεις ΕΛΛΗΝ. (Ελληνική έκδοση του βιβλίου Educational Psychology. New York: Pearson. Επιμ. Ε. Μακρή- Μπότσαρη).

Το παραπάνω βιβλίο μπορείτε να το προμηθευθείτε από την βιβλιοθήκη ή να το διαβάσετε ηλεκτρονικά μέσα από την παρακάτω ιστοσελίδα: https://www.scribd.com/document/279273799/%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%A8%CF%85%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1-Anita-Woolfolk

Η ύλη προέρχεται από τα κεφάλαια 1ο, 4ο, 5ο, 6ο, 10ο , 11ο και 12ο.

Θα επιλέξετε τυχαία μία από τις παρακάτω ερωτήσεις, στις οποίες καλείστε να απαντήσετε χρησιμοποιώντας τόσο την παραπάνω ύλη όσο και την προσωπική σας κρίση.

Ερωτήσεις για τις εξετάσεςι.

1. Τι μελετά η εκπαιδευτική ψυχολογία και ποιο ρόλο καλείται να παίξει σήμερα στην εκπαίδευση;

2. Τι σημαίνει για σας μάθηση; Με ποιο τρόπο μαθαίνετε καλύτερα;

3. Τι σημαίνει για σας αποτελεσματικός/ή δάσκαλος/α και πως μπορεί να γίνει ένας εκπαιδευτικός αποτελεσματικός/ή σήμερα;

4. Ποια είναι η προσωπική σας αντίληψη σχετικά με την σχέση δασκάλου/ας -μαθητή/ήτριας και ποια θετική ή αρνητική επίδραση του στην στην εκπαίδευση;

5. Ποια είναι η προσωπική σας εκτίμηση σχετικά με την αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση σε καλούς/ές -μέτριους/ες- κακούς/ές μαθητές στην εκπαίδευση; Γνωρίζετε εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης;

6. Τι σημαίνει για σας κουλτούρα και τι σημαίνει να είσαι μαθητής/α με διαφορετική κουλτούρα στην Ελλάδα σήμερα;

7. Τι είναι ρατσισμός, πως εκδηλώνεται στην εκπαίδευση καθημερινά;

8. Τι είναι κίνητρα μάθησης και σε τι διαφέρουν τα εξωτερικά από τα εσωτερικά κίνητρα στην αποτελεσματικότητα της μάθησης;

9. Ποιοι κατά τη γνώμη σας είναι οι πιο σημαντικοί κανόνες και ποιες οι απαραίτητες διαδικασίες για ένα αποτελεσματικό περιβάλλον μάθησης στηΔευτεροβάθμια εκπαίδευση;

10. Πως κατά τη γνώμη σας μπορείτε να αντιμετωπίσετε καλύτερα τις συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών και τις συγκρούσεις μεταξύ Δασκάλου και μαθητών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση;

11. Τι είναι κατά τη γνώμη σας η Συνεργατική διδασκαλία και τι η μαθητοκεντρική διδασκαλία, ποιες οι διαφορές τους για ένα αποτελεσματικό περιβάλλον μάθησης στην ΔευτεροΒάθμια εκπαίδευση;

Καλή επιτυχία

Η διδάσκουσα