Α1. Τι σημαίνει «εξατομικευμένη» μάθηση;
Α2. Μπορεί να βοηθήσει η εκπαιδευτική τεχνολογία σε αυτήν, γιατί;
Α1. 3 ενδεικτικές απαντήσεις συμφοιτητριών/ών
- Με τον όρο «εξατομικευμένη» μάθηση, αναφερόμαστε σε μια προσέγγιση της εκπαίδευσης που έχει ως στόχο να προσαρμόσει τη διαδικασία μάθησης στις ατομικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Αυτό σημαίνει ότι λαμβάνει υπόψη τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε μαθητή, όπως τα ταλέντα, τις δεξιότητες, τις προτιμήσεις και τις εκάστοτε ανάγκες τους.
- Η εξατομικευμένη μάθηση σημαίνει ότι η εκπαίδευση προσαρμόζεται στις ανάγκες, τις δεξιότητες και το ρυθμό μάθησης κάθε μαθητή, αντί να εφαρμόζεται ένα ενιαίο πρόγραμμα για όλους. Η εκπαιδευτική τεχνολογία μπορεί να παρέχει εξατομικευμένη μάθηση επειδή επιτρέπει τη δημιουργία προσαρμοσμένων εκπαιδευτικών εμπειριών, που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες και δεξιότητες κάθε μαθητή.
- Με τον όρο εξατομικευμένη μάθηση αναφερόμαστε στην μάθηση που ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητευόμενων , λαμβάνοντας υπόψη τα μοναδικά τους χαρακτηριστικά, δεξιότητες και επιθυμίες.
Α2. Όμοια
- Μέσω της τεχνολογίας, μπορούν να προσφερθούν εξατομικευμένα μαθήματα, ασκήσεις και ανατροφοδότηση, βοηθώντας τους μαθητές να εξελίξουν τις δεξιότητές τους σε δικό τους ρυθμό.
- Η εκπαιδευτική τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τον διδάσκοντα και να διευκολύνουν το έργο του αλλά και να μεταβάλλουν τη διδασκαλία σε μια ευχάριστη και αποδοτική διαδικασία. Ιωάννης 3
Β1. Σας δίνεται το πολυμέσο στον επόμενο δεσμό: Η Τεχνολογία τότε και σήμερα
Β2. Σε τι ακριβώς μας βοηθάει; Βοηθάει στην εκπαιδευτική διαδικασία; Γιατί;
Β2. Πώς θα το ονομάζατε στα Ελληνικά;
Β1. Με βάση τον παραπάνω σύνδεσμο, παρατηρούμε ένα αρχείο που παρουσιάζει ένα χρονοδιάγραμμα για την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στα σχολεία από τα παλιά χρόνια έως και σήμερα εμπλουτισμένο με εικόνες και τονίζοντας τα σημαντικά στοιχεία. Η παρουσίαση αυτή παρέχει μια συνοπτική επισκόπηση του υλικού που βοηθάει του μαθητές στην καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου. Επιπλέον, οι φωτογραφίες που περιλαμβάνονται μπορούν να βοηθήσουν στην οπτική κατανόηση των θεμάτων που εξετάζονται. Ακόμη, μια παρουσίαση που είναι καλά σχεδιασμένη και περιλαμβάνει ενδιαφέροντες τίτλους και εικόνες μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν περαιτέρω τα θέματα του μαθήματος.
Β2. "Χρονοδιάγραμμα" ή "Τεχνολογία και μάθηση"
Β3. Χρονογραμμή (παράδειγμα) της εξέλιξης εισόδου της τεχνολογίας στις εκπαιδευτικές αίθουσες έως το 2013 (πάτα πάνω στο link)