19-05-2021 / 16:55 - ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΙΟΣ : Κύριε Ζαλιμίδη , όλες αυτές οι ασκήσεις και δραστηριότητες που υποβάλουμε στο eclass θα έχουν κάποια βαρύτητα στον τελικό βαθμό ή είναι απλως για δική μας εξάσκηση; 23-05-2021 / 19:07 - Ζαλιμίδης Παύλος : Οι ασκήσεις και οι δραστηριότητες ουσιαστικά σας προετοιμάζουν για το θέμα που θα αντιμετωπίσετε στην εξέταση. Από μόνες τους δε βαθμολογούνται. 23-05-2021 / 19:12 - Ζαλιμίδης Παύλος : Ένας συνάδελφος έγραψε: 23-05-2021 / 19:13 - Ζαλιμίδης Παύλος : Ένας συνάδελφος έγραψε:Καλησπέρα σας κύριε Ζαλιμίδη. Ονομάζομαι Π.................................. και ανήκω στο τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Θα ήθελα να σας ρωτήσω σε σχέση με την εργασία με τον μηχανισμό της μηχανουργικής πλάνης (όπου ζητούνται οι εξισώσεις ταχύτητας και επιτάχυνσης), πως ακριβώς θα θεωρήσουμε τα διανυσματικά πολύγωνα σε έναν μηχανισμό τύπου slider; (καθώς κάτι παρόμοιο δεν έχουμε δει). Δηλαδή για παράδειγμα η «μπάρα» πάνω στην οποία ολισθένουν (με το καινούργιο σχήμα που μας στείλατε) οι Δ και Γ κόμβοι θα θεωρηθεί ως μέλος του σχήματος; (ή αντίστοιχα και η οριζόντια δοκός η οποία φέρει στην άκρη της το κοπτικό εργαλείο). Η βοήθειά σας για την κατανόηση της ασκήσεως και της θεωρίας είναι πολύτιμη, Σας ευχαριστώ, Με εκτίμηση, Π.... 23-05-2021 / 19:22 - Ζαλιμίδης Παύλος : Σε απάντηση αυτού του μηνύματος: Θεωρείστε πως όλα "συνδέονται" με ένα πλαίσιο που είναι στο επίπεδο πίσω από τον μηχανισμό. Κάτι σαν πλάκα. Η πάνω μπάρα ΔΕ συνδέεται με το "πλαίσιο" με την κύλιση Ε. Αυτή επιτρέπει στη ΔΕ μόνο οριζόντια κίνηση. Στο Δ υπάρχει ένας πείρος πάνω στην ΔΕ ο οποίος σε συνδυασμό με τη "γλίστρα" ΔΑ λειτουργεί ως άρθρωση/κύλιση. Επίσης άρθρωση/κύλιση έχουμε και στο Γ. Στο Β υπάρχει κινητήρια άρθρωση και στο Α άρθρωση.