Α1. Τι σημαίνει «εξατομικευμένη» μάθηση;

Α2. Μπορεί να βοηθήσει η εκπαιδευτική τεχνολογία σε αυτήν, γιατί; 

Α1. 3 ενδεικτικές απαντήσεις συμφοιτητριών/ών

Α2. Όμοια

 

Β1. Σας δίνεται το πολυμέσο στον επόμενο δεσμό: Η Τεχνολογία τότε και σήμερα

Β2. Σε τι ακριβώς μας βοηθάει; Βοηθάει στην εκπαιδευτική διαδικασία; Γιατί;

Β2. Πώς θα το ονομάζατε στα Ελληνικά;

Β1. Με βάση τον παραπάνω σύνδεσμο, παρατηρούμε ένα αρχείο που παρουσιάζει ένα χρονοδιάγραμμα για την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στα σχολεία από τα παλιά χρόνια έως και σήμερα εμπλουτισμένο με εικόνες και τονίζοντας τα σημαντικά στοιχεία. Η παρουσίαση αυτή παρέχει μια συνοπτική επισκόπηση του υλικού που βοηθάει του μαθητές στην καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου. Επιπλέον, οι φωτογραφίες που περιλαμβάνονται μπορούν να βοηθήσουν στην οπτική κατανόηση των θεμάτων που εξετάζονται. Ακόμη, μια παρουσίαση που είναι καλά σχεδιασμένη και περιλαμβάνει ενδιαφέροντες τίτλους και εικόνες μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν περαιτέρω τα θέματα του μαθήματος.

Β2. "Χρονοδιάγραμμα" ή "Τεχνολογία και μάθηση"

Β3.  Χρονογραμμή (παράδειγμα) της εξέλιξης εισόδου της τεχνολογίας στις εκπαιδευτικές αίθουσες έως το 2013 (πάτα πάνω στο link)