Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ - Εκπ. Πολιτικών Μηχανικών
Κυπαρισσία ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
To μάθημα ασχολείται με ένα φάσμα εφαρμογών σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών και την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωσή σας με σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ώστε να μπορείτε (α) να σχεδιάζετε και να αναπτύσσετε εκπαιδευτικά σενάρια με βάση σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, καθώς και (β) να αναπτύσσετε εκπαιδευτικές εφαρμογές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες διδακτικές ανάγκες των γνωστικών σας αντικειμένων.
Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική τάξη καλύπτει:
- το εργαστήριο για τις ομάδες Γ1 & Γ2 (Πέμπτη, 9:00 - 11:00 & 12:00-14:00)
- τη θεωρία του μαθήματος (Πέμπτη 11:00 - 12:00)
To μάθημα ασχολείται με ένα φάσμα εφαρμογών σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών και την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωσή σας με σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ώστε να μπορείτε (α) να σχεδιάζετε και να αναπτύσσετε εκπαιδευτικά σενάρια με βάση σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, καθώς και (β) να αναπτύσσετε εκπαιδευτικές εφαρμογές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες διδακτικές ανάγκες των γνωστικών σας αντικειμένων.
Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική τάξη καλύπτει:
- το εργαστήριο για τις ομάδες Γ1 & Γ2 (Πέμπτη, 9:00 - 11:00 & 12:00-14:00)
- τη θεωρία του μαθήματος (Πέμπτη 11:00 - 12:00)
To μάθημα ασχολείται με ένα φάσμα εφαρμογών σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών και την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωσή σας με σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ώστε να μπορείτε (α) να σχεδιάζετε και να αναπτύσσετε εκπαιδευτικά σενάρια με βάση σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, καθώς και (β) να αναπτύσσετε εκπαιδευτικές εφαρμογές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες διδακτικές ανάγκες των γνωστικών σας αντικειμένων.
Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική τάξη καλύπτει:
- το εργαστήριο για τις ομάδες Γ1 & Γ2 (Πέμπτη, 9:00 - 11:00 & 12:00-14:00)
- τη θεωρία του μαθήματος (Πέμπτη 11:00 - 12:00)
Εργασία 1 (ατομική) - (κατάθεση εργασίας έως 3/11 Γ1 Γ2)
Υλικό: Ενότητα 1: Ο μαθητής ως ερευνητής
Έστω ότι πρόκειται να διδάξετε το θέμα για παράδειγμα «Συνθήκες Ισορροπίας Στερεού Σώματος» του μαθήματος Μηχανική - Αντοχή Υλικών (εντοπίστε το βιβλίο στο Φωτόδεντρο-βιβλία), ενσωματώνοντας ένα ή περισσότερα μαθησιακά αντικείμενα.
Διαμορφώστε ένα φύλλο εργασίας για μαθητές σας ώστε να πειραματιστούν με μία από τις προσομοιώσεις για παράδειγμα
«Αντοχή Υλικών - Επίλυση Δοκών» - https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10531
«Συνθήκες Ισορροπίας - Η περίπτωση των δυνάμεων» http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10444
«Συνθήκες Ισορροπίας - Η περίπτωση των μαζών» http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10445
Αρχικά χρειάζεται να ορίσετε 1-2 μαθησιακούς στόχους και στη συνέχεια να οργανώσετε τον πειραματισμό των μαθητών σε τρεις φάσεις (Πρόβλεψη, Πειραματισμός, Ερμηνεία & Αναστοχασμός).
-------------------------------------
Για βοήθεια απευθυνθείτε στο Helpdesk!