Εργασίες Εργαστηρίου

1 - Project: Ομαδική Εργασία - Δημιουργία σεναρίου διερευνητικής προσέγγισης 

Πρότυπο Διερευνητικού Σεναρίου

Ανεβάστε και την τελική παρουσίαση που θα χρησιμοποιήσετε στο εργαστήριο όπου θα παρουσιάσετε πως και γιατί σχεδιάσατε το σενάριό σας με βάση τη διερευνητική προσέγγιση ενσωματώνοντας και οθόνες από το Learning Designer.

Εδώ για βοήθεια HelpDesk

-----------------

Τι παραδίδω και που

Δηλώστε στο forum το όνομα και τα μέλη της ομάδας σας, τον τίτλο του σχεδιασμού σας και τη διεύθυνσή του στο Learning Designer

Καταθέστε (α) τα παραδοτέα σας (πρότυπο σενάριο, σενάριο από LD σε μορφή αρχείου, παρουσίαση) στις Εργασίες και (β) το αρχείο ldj αναρτήστε το στο onedrive στον κοινόχρηστο φάκελο 2024-Learning designs

------------------

2 - Δραστηριότητα Αξιολόγησης 3 (Προθεσμία 06/01/2025 23:55) - Δημιουργία Σεναρίου Αντεστραμμένης Τάξης

[ENOTHTEΣ 3,4,5]

3 - Δραστηριότητα Αξιολόγησης 2 - Εννοιολογική χαρτογράφηση

[Ενότητα 2 - Μαθαίνοντας θεωρία μέσω χαρτογράφησης]

4 - Δραστηριότητα Αξιολόγησης 1 (ατομική) - Φύλλο εργασίας για Αντοχή Υλικών

[Ενότητα 1: Ο μαθητής ως ερευνητής]

Έστω ότι πρόκειται να διδάξετε το θέμα «Συνθήκες Ισορροπίας Στερεού Σώματος» του μαθήματος Μηχανική - Αντοχή Υλικών (εντοπίστε το βιβλίο στο Φωτόδεντρο-βιβλία), ενσωματώνοντας ένα ή περισσότερα μαθησιακά αντικείμενα.

Διαμορφώστε ένα φύλλο εργασίας για μαθητές σας ώστε να πειραματιστούν με μία από τις προσομοιώσεις

«Αντοχή Υλικών - Επίλυση Δοκών» - https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10531  

«Συνθήκες Ισορροπίας - Η περίπτωση των δυνάμεων» http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10444

«Συνθήκες Ισορροπίας - Η περίπτωση των μαζών» http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10445

Αρχικά χρειάζεται να ορίσετε 1-2 μαθησιακούς στόχους και στη συνέχεια να οργανώσετε τον πειραματισμό των μαθητών σε τρεις φάσεις (Πρόβλεψη, Πειραματισμός, Ερμηνεία & Αναστοχασμός).