Αναλογιζόμενοι/νες την εμπειρία που είχατε στη δραστηριότητα 1 με τον πειραματισμό που κάνατε με το Νόμο του Χουκ μέσω μιας ψηφιακής προσομοίωσης, συζητήστε τα παρακάτω ερωτήματα:
- ποια τα δύο πιο σημαντικά θετικά στοιχεία που αναγνωρίζετε συγκριτικά με την παραδοσιακή διάλεξη;
- ποιες οι δύο πιο σημαντικές προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός στο σχεδιασμό ενός μαθήματος στη διάρκεια του οποίου οι μαθητές πειραματίζονται με μία ψηφιακή προσομοίωση;
Οργάνωση Συζήτησης: (1) H/Ο καθεμία/καθένας νακαταθέσειδύο τουλάχιστον μηνύματακαι νααπαντήσει σε δύο τουλάχιστονσυμφοιτητές του/της.
(2) Η/Οσυντονίστρια/στήςτης συζήτησης σε κάθε ερώτημα να βάλει την τελική απάντηση.
--------------------------------------
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (κατάθεση εργασίας έως 4/11 εδώ )
Έστω ότι πρόκειται να διδάξετε το θέμα «Συνθήκες Ισορροπίας Στερεού Σώματος» του μαθήματος Μηχανική - Αντοχή Υλικών (εντοπίστε το βιβλίο στο Φωτόδεντρο-βιβλία), ενσωματώνοντας ένα ή περισσότερα μαθησιακά αντικείμενα.
Διαμορφώστε ένα φύλλο εργασίας για μαθητές σας ώστε να πειραματιστούν με μία από τις προσομοιώσεις
Αρχικά χρειάζεται να ορίσετε 1-2 μαθησιακούς στόχους και στη συνέχεια να οργανώσετε τον πειραματισμό των μαθητών σε τρεις φάσεις (Πρόβλεψη, Πειραματισμός, Ερμηνεία & Αναστοχασμός).
1 - Βιντεοδιάλεξη για την αναθεωρημένη ταξινομία του Bloom (στα Αγγλικά - ενεργοποιήστε από τις Ρυθμίσεις τους υπότιτλους και την αυτόματη μετάφραση, αν το χρειάζεστε).
Προσέξτε τα επίπεδα της ταξινομίας και τα ρήματα που προτείνει σε κάθε επίπεδο για τη διατύπωση των στόχων!
2 - Βιντεοδιάλεξη στα Ελληνικά την αρχική έκδοσητης ταξινομίας του Bloom (το επίπεδο Δημιουργίας (Create) ήταν αρχικά Αξιολόγηση (Evaluation)
3 - Φύλλο εργασίας για ορισμό μαθησιακών στόχων με τα ρήματα που χρησιμοποιούμε ανά επίπεδο.