Ενότητα 1: Ο μαθητής ως ερευνητής

ο μαθητής θα πρέπει να συμμετέχει ενεργά στην μάθησή του και ο δάσκαλος να σχεδιάζει το περιβάλλον δράσης και να λειτουργεί υποστηρικτικά 

 

Αναλογιζόμενοι/νες την εμπειρία που είχατε στη δραστηριότητα 1 με τον πειραματισμό που κάνατε με το Νόμο του Χουκ μέσω μιας ψηφιακής προσομοίωσης, συζητήστε τα παρακάτω ερωτήματα:

- ποια τα δύο πιο σημαντικά θετικά στοιχεία που αναγνωρίζετε συγκριτικά με την παραδοσιακή διάλεξη;

Οργάνωση Συζήτησης: (1) H/Ο καθεμία/καθένας να καταθέσει δύο τουλάχιστον μηνύματα και να απαντήσει σε δύο τουλάχιστον συμφοιτητές του/της.

(2) Η/Ο συντονίστρια/στής της συζήτησης σε κάθε ερώτημα να βάλει την τελική απάντηση.


Χρήσιμες πηγές

1 - Τι λέει για το Νόμο του Χουκ το Σχολικό εγχειρίδιο "Τεχνική Μηχανική Αντοχή Υλικών" (Κεφ. 5, σελ. 106)

2 - Προσομοίωση - Νόμος του Χουκ


ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:

Ποιες οι δύο πιο σημαντικές προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός στο σχεδιασμό ενός μαθήματος στη διάρκεια του οποίου οι μαθητές πειραματίζονται με μία ψηφιακή προσομοίωση;

Απαντήστε εδώ