Αναλογιζόμενοι/νες την εμπειρία που είχατε στη δραστηριότητα 1 με τον πειραματισμό που κάνατε με το Νόμο του Χουκ μέσω μιας ψηφιακής προσομοίωσης, συζητήστε τα παρακάτω ερωτήματα:
- ποια τα δύο πιο σημαντικά θετικά στοιχεία που αναγνωρίζετε συγκριτικά με την παραδοσιακή διάλεξη;
Οργάνωση Συζήτησης: (1) H/Ο καθεμία/καθένας να καταθέσει δύο τουλάχιστον μηνύματα και να απαντήσει σε δύο τουλάχιστον συμφοιτητές του/της.
(2) Η/Ο συντονίστρια/στής της συζήτησης σε κάθε ερώτημα να βάλει την τελική απάντηση.
Χρήσιμες πηγές
1 - Τι λέει για το Νόμο του Χουκ το Σχολικό εγχειρίδιο "Τεχνική Μηχανική Αντοχή Υλικών" (Κεφ. 5, σελ. 106)
2 - Προσομοίωση - Νόμος του Χουκ
ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:
Ποιες οι δύο πιο σημαντικές προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός στο σχεδιασμό ενός μαθήματος στη διάρκεια του οποίου οι μαθητές πειραματίζονται με μία ψηφιακή προσομοίωση;
Απαντήστε εδώ