Αναλογιζόμενοι/νες την εμπειρία που είχατε στη δραστηριότητα 1 με τον πειραματισμό που κάνατε με το Νόμο του Χουκ μέσω μιας ψηφιακής προσομοίωσης, συζητήστε τα παρακάτω ερωτήματα:
- ποια τα δύο πιο σημαντικά θετικά στοιχεία που αναγνωρίζετε συγκριτικά με την παραδοσιακή διάλεξη;
- ποιες οι δύο πιο σημαντικές προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός στο σχεδιασμό ενός μαθήματος στη διάρκεια του οποίου οι μαθητές πειραματίζονται με μία ψηφιακή προσομοίωση;
Οργάνωση Συζήτησης: (1) H/Ο καθεμία/καθένας νακαταθέσειδύο τουλάχιστον μηνύματακαι νααπαντήσει σε δύο τουλάχιστονσυμφοιτητές του/της.
(2) Η/Οσυντονίστρια/στήςτης συζήτησης σε κάθε ερώτημα να βάλει την τελική απάντηση.
--------------------------------------
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (κατάθεση εργασίας έως 3/11 Γ1Γ2)
1 - Βιντεοδιάλεξη για την αναθεωρημένη ταξινομία του Bloom (στα Αγγλικά - ενεργοποιήστε από τις Ρυθμίσεις τους υπότιτλους και την αυτόματη μετάφραση, αν το χρειάζεστε).
Προσέξτε τα επίπεδα της ταξινομίας και τα ρήματα που προτείνει σε κάθε επίπεδο για τη διατύπωση των στόχων!
2 - Βιντεοδιάλεξη στα Ελληνικά την αρχική έκδοσητης ταξινομίας του Bloom (το επίπεδο Δημιουργίας (Create) ήταν αρχικά Αξιολόγηση (Evaluation)
3 - Φύλλο εργασίας για ορισμό μαθησιακών στόχων με τα ρήματα που χρησιμοποιούμε ανά επίπεδο.
--------------------------------------
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια