Ενότητα 1: Ο μαθητής ως ερευνητής

ο μαθητής θα πρέπει να συμμετέχει ενεργά στην μάθησή του και ο δάσκαλος να σχεδιάζει το περιβάλλον δράσης και να λειτουργεί υποστηρικτικά 

Αξιοποιήστε την Προσομοίωση Αυτόνομο Σύστημα Φωτοβολταϊκών από το Φωτόδεντρο
 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Τάξης 2: Εφελκυσμός και νόμος Ηοοke
 

Αναλογιζόμενοι/νες την εμπειρία που είχατε στη δραστηριότητα 1 με τον πειραματισμό που κάνατε με το Νόμο του Χουκ μέσω μιας ψηφιακής προσομοίωσης, συζητήστε τα παρακάτω ερωτήματα:

- ποια τα δύο πιο σημαντικά θετικά στοιχεία που αναγνωρίζετε συγκριτικά με την παραδοσιακή διάλεξη;

- ποιες οι δύο πιο σημαντικές προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός στο σχεδιασμό ενός μαθήματος στη διάρκεια του οποίου οι μαθητές πειραματίζονται με μία ψηφιακή προσομοίωση;

Οργάνωση Συζήτησης: (1) H/Ο καθεμία/καθένας να καταθέσει δύο τουλάχιστον μηνύματα και να απαντήσει σε δύο τουλάχιστον συμφοιτητές του/της.

(2) Η/Ο συντονίστρια/στής της συζήτησης σε κάθε ερώτημα να βάλει την τελική απάντηση.

--------------------------------------

1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (κατάθεση εργασίας έως 3/11 Γ1  Γ2)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Χρήσιμες Πηγές

Πως ορίζω μαθησιακούς στόχους; (Διαφάνειες)

1 - Βιντεοδιάλεξη για την αναθεωρημένη ταξινομία του Bloom (στα Αγγλικά - ενεργοποιήστε από τις Ρυθμίσεις τους υπότιτλους και την αυτόματη μετάφραση, αν το χρειάζεστε).

Προσέξτε τα επίπεδα της ταξινομίας και τα ρήματα που προτείνει σε κάθε επίπεδο για τη διατύπωση των στόχων!

2 - Βιντεοδιάλεξη στα Ελληνικά την αρχική έκδοση της ταξινομίας του Bloom (το επίπεδο Δημιουργίας (Create) ήταν αρχικά Αξιολόγηση (Evaluation)

 

3 - Φύλλο εργασίας για ορισμό μαθησιακών στόχων με τα ρήματα που χρησιμοποιούμε ανά επίπεδο.

--------------------------------------