Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ - Εκπ. Πολιτικών Μηχανικών
Κυπαρισσία ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
To μάθημα ασχολείται με ένα φάσμα εφαρμογών σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών και την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωσή σας με σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ώστε να μπορείτε (α) να σχεδιάζετε και να αναπτύσσετε εκπαιδευτικά σενάρια με βάση σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, καθώς και (β) να αναπτύσσετε εκπαιδευτικές εφαρμογές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες διδακτικές ανάγκες των γνωστικών σας αντικειμένων.
Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική τάξη καλύπτει:
- το εργαστήριο για τις ομάδ Γ1 (Δευτέρα, 11:00 - 13:00)
- τη θεωρία του μαθήματος (Δευτέρα 13:00 - 14:00)
To μάθημα ασχολείται με ένα φάσμα εφαρμογών σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών και την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωσή σας με σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ώστε να μπορείτε (α) να σχεδιάζετε και να αναπτύσσετε εκπαιδευτικά σενάρια με βάση σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, καθώς και (β) να αναπτύσσετε εκπαιδευτικές εφαρμογές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες διδακτικές ανάγκες των γνωστικών σας αντικειμένων.
Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική τάξη καλύπτει:
- το εργαστήριο για τις ομάδ Γ1 (Δευτέρα, 11:00 - 13:00)
- τη θεωρία του μαθήματος (Δευτέρα 13:00 - 14:00)
To μάθημα ασχολείται με ένα φάσμα εφαρμογών σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών και την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωσή σας με σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ώστε να μπορείτε (α) να σχεδιάζετε και να αναπτύσσετε εκπαιδευτικά σενάρια με βάση σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, καθώς και (β) να αναπτύσσετε εκπαιδευτικές εφαρμογές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες διδακτικές ανάγκες των γνωστικών σας αντικειμένων.
Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική τάξη καλύπτει:
- το εργαστήριο για τις ομάδ Γ1 (Δευτέρα, 11:00 - 13:00)
- τη θεωρία του μαθήματος (Δευτέρα 13:00 - 14:00)
ο μαθητής θα πρέπει να συμμετέχει ενεργά στην μάθησή του και ο δάσκαλος να σχεδιάζει το περιβάλλον δράσης και να λειτουργεί υποστηρικτικά
1 - Εισαγωγή στα θέματα που θα ασχοληθούμε στο μάθημα
2 - Πληροφόρηση και Παραπληροφόρηση - Πως ελέγχω την πληροφορία;
Πόσο εμπιστεύεστε την wikipedia?
Πώς γράφω λήμματα στην Βικιπαίδεια
3 - Παραπληροφόρηση - Fake News: Ο μικρός Νικολάκης και η συλλογή χρημάτων...
Τι είναι τα fake news; Δείτε τα δύο video και προτείνετε πως μπορούμε να περιορίσουμε τη διάδοσή τους;
------------
Ελέγξτε ένα θέμα της επικαιρότητας - ΕΗ - ELLINIKA HOAXES
Μεθοδολογία που χρησιμοποιούν
Κριτήρια αξιολόγησης ιστότοπων
4 - Δηλώστε εδώ στην περιοχή συζητήσεων σελίδες που έχουν ψευδή πληροφορία
-----------------------
5 - CyberSecurity - Πόσο ασφαλής είμαι;
Τι λέτε εσείς; Απαντήστε εδώ δίνοντας 6798 5270 ή
Ακούστε Γιάννη Σαρακατσάνη
6 - Πως ορίζω μαθησιακούς στόχους ; Διαφάνειες
---------------
7 - Αξιοποίηση video στην εκπαίδευση (διαφάνειες)
8 - Ένα καλό παράδειγμα Σεναρίου Ανεστραμμένης τάξης για τις Κλίμακες εδώ
Τυπολόγιο δραστηριοτήτων σύμφωνα με τη Laurilard - ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα
ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες
9 - Διερευνητική προσέγγιση με Προσομοιώσεις (διαφάνειες)
Φωτόδεντρο - Συλλογές μαθησιακών αντικειμένων Ηλεκτρολογίας & Μηχανολογίας