Ενότητα 5 - Ανεστραμμένη τάξη

Α (45') - Για 30' ακολουθήστε (όπου χρειάζεται συνεργαστείτε με τους διπλανούς σας) την ροή δραστηριοτήτων στο σενάριο ανεστραμμένης τάξης που θα βρείτε εδώ

Στη συνέχεια συζητάμε στην ολομέλεια (α) τι βρήκατε χρήσιμο, ενδιαφέρον και πρωτότυπο, (β) τι σας δυσκόλεψε στην εφαρμογή του και θα αλλάζατε στη δική σας τάξη. 

Β (45') - Επιλέξτε ένα θέμα της ειδικότητάς σας για να οργανώσετε τη διδασκαλία του με τη μέθοδο της αντεστραμμένης τάξης (καλή ιδέα θα ήταν να συνεχίσετε αυτό της πρώτης εργασίας, έτσι θα έχετε και έτοιμη τη δραστηριότητα εννοιολογικής χαρτογράφησης για μέσα στην τάξη) ... και 

Βήμα 1: να προτείνετε 1-2 μαθησιακούς στόχους που θα θέλατε να επιτύχουν οι μαθητές σας πριν έρθουν στην τάξη και στη διάρκεια του μαθήματος μέσα στην τάξη [Διαφάνειες: Πως ορίζω μαθησιακούς στόχους]

Βήμα 2: να κατασκευάσετε το βίντεο (αξιοποιώντας κάποιο από τα εργαλεία που είδαμε στην Ενότητα 4 - Δημιουργώντας βιντεοδιαλέξεις) που οι μαθητές θα παρακολουθήσουν πριν την τάξη κάνοντάς την διαδραστική στο EdPuzzle ή δημιουργώντας ένα μάθημα στο TED-Ed (ακολουθήστε το φύλλο εργασίας ΤΕD-Ed). Αν χρησιμοποιήσετε εργαλεία ΑΙ να αναφέρετε πως και για ποιό σκοπό τα χρησιμοποιήσατε, αν σας ικανοποίησε το αποτέλεσμα που έδωσαν και τι παρεμβάσεις κάνατε.

Βήμα 3: να να προτείνετε 1-2 μαθησιακούς στόχους που θα θέλατε να επιτύχουν οι μαθητές σας μέσα στην τάξη και στη συνέχεια να σχεδιάσετε τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιήσουν μέσα στην τάξη


1 - Τι είναι η 'Ανεστραμμένη Τάξη'; Παρακολουθήστε τη βιντεοδιάλεξη (έως 4:20')

 >

2 - Παραδείγματα οργάνωσης αντεστραμμένης τάξης

 


Χρήσιμες πηγές

1 - Μετατρέψτε τα βίντεο του YouTube σε μαθήματα με το Edpuzzle! Οι εκπαιδευτικοί το λατρεύουν αυτό!

2 - Δημιουργία παρουσιάσεων και video με Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) - Artificial Intelligence (AI)

Α. Δημιουργήστε παρουσιάσεις με το εργαλείο gamma δηλώνοντάς του στοιχεία όπως (α) το αρχικό κείμενο που δώσατε (αν δώσατε), (β) οδηγίες που δώσατε για το ποιό θα είναι το περιεχόμενο και το ύφος του κειμένου (απλό, ακαδημαϊκό, χιουμοριστικό κ.λπ.), (3) το μέγεθος της παρουσίασης σε διαφάνειες.

Τελικά ποιός είναι ο δημιουργός των διαφανειών; Στην τελευταία διαφάνεια να αναφέρετε τους δημιουργούς!

Δηλώστε εδώ στο forum τη διεύθυνση της παρουσίασης που δημιουργήσατε μαζί με τις προδιαγραφές που δώσατε.


Β. Δημιουργήστε δύο βίντεο με το εργαλείο invideo AI και το εργαλείο pictory.ai αναφέροντας το θέμα κι συγκεκριμένες προδιαγραφές για το περιεχόμενο και τη μορφή του.

Παράδειγμα: Ανεστραμμένη τάξη από ΤΝ με invideo AI

Δηλώστε εδώ στο forum τη διεύθυνση των δύο video που δημιουργήσατε μαζί με τις προδιαγραφές που δώσατε.

Σχολιάστε στην ανάρτησή σας ποιό βίντεο προτιμάτε και γιατί!