Ενότητα 5 - Ανεστραμμένη τάξη

Α (45') - Για 30' ακολουθήστε (όπου χρειάζεται συνεργαστείτε με τους διπλανούς σας) την ροή δραστηριοτήτων στο σενάριο ανεστραμμένης τάξης που θα βρείτε εδώ

Στη συνέχεια συζητάμε στην ολομέλεια (α) τι βρήκατε χρήσιμο, ενδιαφέρον και πρωτότυπο, (β) τι σας δυσκόλεψε στην εφαρμογή του και θα αλλάζατε στη δική σας τάξη. 

Β (45') - Επιλέξτε ένα θέμα της ειδικότητάς σας για να οργανώσετε τη διδασκαλία του με τη μέθοδο της αντεστραμμένης τάξης (καλή ιδέα θα ήταν να συνεχίσετε αυτό της πρώτης εργασίας, έτσι θα έχετε και έτοιμη τη δραστηριότητα εννοιολογικής χαρτογράφησης για μέσα στην τάξη) ... και 

Βήμα 1: να προτείνετε 1-2 μαθησιακούς στόχους που θα θέλατε να επιτύχουν οι μαθητές σας πριν έρθουν στην τάξη και στη διάρκεια του μαθήματος μέσα στην τάξη [Διαφάνειες: Πως ορίζω μαθησιακούς στόχους]

Βήμα 2: να κατασκευάσετε το βίντεο (αξιοποιώντας κάποιο από τα εργαλεία που είδαμε στην Ενότητα 4 - Δημιουργώντας βιντεοδιαλέξεις) που οι μαθητές θα παρακολουθήσουν πριν την τάξη κάνοντάς την διαδραστική στο EdPuzzle ή δημιουργώντας ένα μάθημα στο TED-Ed (ακολουθήστε το φύλλο εργασίας ΤΕD-Ed)

Βήμα 3: να να προτείνετε 1-2 μαθησιακούς στόχους που θα θέλατε να επιτύχουν οι μαθητές σας μέσα στην τάξη και στη συνέχεια να σχεδιάσετε τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιήσουν μέσα στην τάξη


1 - Τι είναι η 'Ανεστραμμένη Τάξη'; Παρακολουθήστε τη βιντεοδιάλεξη (έως 4:20')

 >

2 - Παραδείγματα οργάνωσης αντεστραμμένης τάξης

 


Χρήσιμες πηγές

1 - Μετατρέψτε τα βίντεο του YouTube σε μαθήματα με το Edpuzzle! Οι εκπαιδευτικοί το λατρεύουν αυτό!

2 - Βιντεοδιάλεξη για την αναθεωρημένη ταξινομία του Bloom (στα Αγγλικά) 

3 - Εδώ θα βρείτε στα Ελληνικά την αρχική έκδοση της ταξινομίας του Bloom (το επίπεδο Δημιουργίας (Create) ήταν αρχικά Αξιολόγηση (Evaluation)