Ενότητα 6: Web 2.0: Eργαλεία αξιολόγησης

Η αξιολόγηση πρέπει να αποτελεί μία διαρκή, δυναμική διαδικασία, ενσωματωμένη στη γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία με στόχο την ανατροφοδότηση, αναβάθμιση και τη βελτιστοποίηση της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Τελικά καταλάβατε τι είναι η ανεστραμμένη τάξη;
ή δώστε 3184 4104 εδώ https://www.menti.com/alfu3rbsct44 
 

1 - Δραστηριότητα δημιουργίας ερωτηματολογίου/κουίζ γνώσεων με το εργαλείο GoogleForms

Σε αυτή τη δραστηριότητα θα δημιουργήσετε ένα κουίζ. Θα το διανείμετε στους συμφοιτητές σας να το συμπληρώσουν και θα «δείτε» τα δεδομένα που συλλέξατε…

Βήμα 1: Παρακολουθήστε οδηγίες για την κατασκευή ενός κουίζ στο googleforms (στα ελληνικά, από τη σελίδα 16 ως το τέλος)

Βήμα 2: Για να δημιουργήσετε το δικό σας κουίζ ερωτήσεων, κατεβάστε το φύλλο εργασίας της παρακάτω δραστηριότητας και ακολουθήστε τις οδηγίες που περιλαμβάνει.

Βήμα 3: Δηλώστε τη διεύθυνσή του εδώ

 

2 - Ποιά η γνώμη σας για την αξιολόγηση;


ή δώστε 04369391 εδώ 

Άλλα εργαλεία δημιουργίας τεστ αξιολόγησης

1 - Το Quizlet είναι ένα web 2.0 εργαλείο που επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να δημιουργήσει flashcards που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές ως εργαλείο μελέτης και αυτο-αξιολόγησης.
 
Δείτε ένα παράδειγμα εξάσκησης με ονοματολογία χημείας.   Αξιοποιήστε το για εξάσκηση με ορολογία καθώς χρησιμοποιεί κάρτες!
 
Δείτε το βίντεο για μια πρώτη εμπειρία με το Quizlet στα Ελληνικά  

 

2 - Kahoot: δημιουργήστε ψηφιακά κουίζ για την αξιολόγηση των μαθητών σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος.

Δείτε εδώ ένα ενημερωτικό βίντεο! 

 

4 - ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Πως ψηφιακά εργαλεία αξιολόγησης μπορούν να εμπλουτίσουν ένα μάθημα;
Πείτε εδώ (Γ1-2024, Αξιολόγηση με ΤΠΕ) την άποψή σας και