Ενότητα 6: Web 2.0: Eργαλεία αξιολόγησης
Η αξιολόγηση πρέπει να αποτελεί μία διαρκή, δυναμική διαδικασία, ενσωματωμένη στη γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία με στόχο την ανατροφοδότηση, αναβάθμιση και τη βελτιστοποίηση της ποιότητας της εκπαίδευσης.
Τελικά καταλάβατε τι είναι η ανεστραμμένη τάξη;
ή δώστε 7537 7611 εδώ https://www.menti.com/alfu3rbsct44
ή δώστε 7537 7611 εδώ https://www.menti.com/alfu3rbsct44
1 - Δραστηριότητα δημιουργίας ερωτηματολογίου/κουίζ γνώσεων με το εργαλείο GoogleForms
Σε αυτή τη δραστηριότητα θα δημιουργήσετε ένα κουίζ. Θα το διανείμετε στους συμφοιτητές σας να το συμπληρώσουν και θα «δείτε» τα δεδομένα που συλλέξατε…
Βήμα 1: Παρακολουθήστε οδηγίες για την κατασκευή ενός κουίζ στο googleforms (στα ελληνικά, από τη σελίδα 16 ως το τέλος)
Βήμα 2: Για να δημιουργήσετε το δικό σας κουίζ ερωτήσεων, κατεβάστε το φύλλο εργασίας της παρακάτω δραστηριότητας και ακολουθήστε τις οδηγίες που περιλαμβάνει.
Βήμα 3: Δηλώστε τη διεύθυνσή του εδώ
Εναλλακτικά: Αξίζει επίσης να δείτε
1 - Εργαλείο δημιουργίας τεστ αξιολόγησης MagicSchoolAI - Multiple Choice Quiz/Assessment
2 - Εντοπίστε και άλλα εργαλεία αξιολόγησης
3 - Ανεβάστε το αρχείο αξιολόγησης εδώ
2 - Τι λέτε;
Πως ψηφιακά εργαλεία αξιολόγησης μπορούν να εμπλουτίσουν ένα μάθημα;
Δηλώστε συμφωνία ή αντίθεση με συμφοιτητές σας (Γ1-2024, Αξιολόγηση με ΤΠΕ) - δηλώστε την άποψή σας!
Άλλα εργαλεία δημιουργίας τεστ αξιολόγησης
1 - Το Quizlet είναι ένα web 2.0 εργαλείο που επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να δημιουργήσει flashcards που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές ως εργαλείο μελέτης και αυτο-αξιολόγησης.
Δείτε ένα παράδειγμα εξάσκησης με ονοματολογία χημείας. Αξιοποιήστε το για εξάσκηση με ορολογία καθώς χρησιμοποιεί κάρτες!
Δείτε το βίντεο για μια πρώτη εμπειρία με το Quizlet στα Ελληνικά
2 - Kahoot: δημιουργήστε ψηφιακά κουίζ για την αξιολόγηση των μαθητών σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος.
Δείτε εδώ ένα ενημερωτικό βίντεο!