12. Προγραμματισμός με μπλοκ και κώδικα: Arduino
από 6/1/25 έως 12/1/25
  • Η κάρτα Arduino
    • Τι είναι
    • Λίγα λόγια για την ιστορία της
    • Βσικά σημεία της πλακέτας
    • Ο εξομοιωτής Arduino Tinkercad
    • Η πλατφόρμα εργασίας
    • Ο κώδικας
      • Αναγνώριση του κώδικα C++ σε Python
    • Χρησιμότητα για τους μηχανικούς εκπαιδευτικούς
    • Video για τον εξομοιωτή
  • Εργαστήριο: Εκμάθηση της πλατφόρμας προσομοίωσης
    • Εισαγωγή στην πλατφόρμα Tinkercad
    • Δημιουργία απλού κυκλώματος (blink)
    • Δημιουργία ίδιου κυκλώματος με breadboard
      • Κώδικας σε μπλοκ
      • Κώδικας σε text (C++)
    • Προσθήκη νέου στοιχείου
      • Αλλαγή στον κώδικα text (C++)
    • Δημιουργία νέου κυκλώματος με κουμπί ελέγχου
      • Αλλαγή στον κώδικα text (C++)
  • Φύλλο εργασίας έντυπο & online (φόρμα συμπλήρωσης) 
    • Ασκήσεις σε ομάδες των 2 ατόμων
      • Απόκτηση δεξιοτήτων χρήσης της πλατφόρμας
        • Προγραμματισμός με μπλοκ
        • Προγραμματισμός με text (C++)
      • Κύκλωμα με blink
        • Αλλαγές χρόνου / Προσθαφαίρεση στοιχείων / Σειρά 
      • Κύκλωμα με buzzer / 
        • Προσθαφαίρεση στοιχείων
    • Αξιολόγηση ομαδική (στην ολομέλεια)
  • Το σενάριο του εργαστηρίου
    • Διαδικτυακή φόρμα συμπλήρωσης του σεναρίου όπως εκτυλίχθηκε στην αίθουσα
  • Βιβλίο
    • Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126