ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Β (Η/Ν)
Ενότητες
3. Εκπαιδευτικό σενάριο με την χρήση ψηφιακών εργαλείων – Α’ μέρος
από 16/10/23 έως 22/10/23
- Θεωρίες μάθησης και ψηφιακά εργαλεία
- Συμπεριφορισμός
- Γνωστικές θεωρίες μάθησης
- Κονστρουκτιβιστική προσέγγιση
- Κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης
- Κονεκτιβισμός
- Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων – Α’ μέρος
- Κύριες έννοιες
- Εκπαιδευτικό/Διδακτικό σενάριο
- Τα κυριότερα μέρη ενός διδακτικού σεναρίου
- Διδακτικοί στόχοι και στόχοι «γνωστικού» τομέα κατά Bloom
- Παραδείγματα διδακτικών σεναρίων:
- στα Μαθηματικά
- στον γεωεντοπισμό
- στη Λογοτεχνία
- στην Πληροφορική
- Άσκηση - Εργασία
- Ελεύθερο λογισμικό και λογισμικό ανοικτού κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ)
- Βιβλίο
-
Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126
-
Κεφάλαιο 2.1 (σελ. 31 έως 45)
-
Κεφάλαιο 3 (σελ. 47 έως 65)
-
Κεφάλαιο 11 (σελ. 220 έως 224)
-
-