ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Β (Η/Ν)
Ενότητες
12. Προγραμματισμός με μπλοκ και κώδικα: Βρόχοι & Επαναλήψεις
από 18/12/23 έως 24/12/23
- Εργασία
- Εκπαιδευτικό σενάριο: Παιγνιώδης μάθηση & Διδακτική
- Η κάρτα Arduino
- Τι είναι
- Λίγα λόγια για την ιστορία της
- Βσικά σημεία της πλακέτας
- Ο εξομοιωτής Arduino Tinkercad
- Η πλατφόρμα εργασίας
- Ο κώδικας
- Μετατροπή κώδικα C++ σε Python
- Χρησιμότητα για τους μηχανικούς
- Video για τον εξομοιωτή
- Εργαστήριο: Εκμάθηση της πλατφόρμας προσομοίωσης
- Εισαγωγή στην πλατφόρμα Tinkercad
- Δημιουργία νέου κυκλώματος (blink)
- Βασικά χαρακτηριστικά της παλτφόρμας
- Δημιουργία ίδιου κυκλώματος με breadboard
- Κώδικας σε μπλοκ
- Κώδικας σε text (C++)
- Προσθήκη νέου στοιχείου
- Αλλαγή στον κώδικα text
- Δημιουργία νέου κυκλώματος με κουμπί ελέγχου
- Αλλαγή στον κώδικα text
- Φύλλο εργασίας online
- Ασκήσεις σε ομάδες των 2 ατόμων
- Απόκτηση δεξιοτήτων χρήσης της πλατφόρμας
- Προγραμματισμός με μπλοκ
- Προγραμματισμός με text
- Κύκλωμα blink
- Αλλαγές χρόνου / Προσθαφαίρεση στοιχείων / Σειρά
- Κύκλωμα buzzer
- Προσθαφαίρεση στοιχείων
- Κύκλωμα με κουμπί ελέγχου & blink
- Προσθαφαίρεση στοιχείων / Σειρά
- Κύκλωμα blink
- Αξιολόγηση ομαδική (στην ολομέλεια)
- Ασκήσεις σε ομάδες των 2 ατόμων
- Βιβλίο
-
Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126
-
Κεφάλαιο 14 (σελ. 295 έως 302)
-
-