8η Ενότητα: Πολυμεσική μάθηση & Αρχές που μειώνουν την περιττή επεξεργασία
από 19/4/22 έως 25/4/22
- Το πλαίσιο του διδακτικού σχεδιασμού στην εξΑ εκπαίδευση
- Προσεγγίζοντας το πλαίσιο για το διδακτικό σχεδιασμό
- δραστηριότητες
- μέσα
- μαθησιακό υλικό
- αξιολόγηση
- ανατροφοδότηση
- Τρόποι επικοινωνίας
- Σύχγρονη
- Ασύγχρονη
- Αντιλήψεις ενηλίκων για ένα κλασικό / εξΑ παιδαγωγικό πλαίσιο
- Προσεγγίζοντας το πλαίσιο για το διδακτικό σχεδιασμό
- Αρχές που μειώνουν τη νοητική επεξεργασία σε περιττό υλικό
- Η αρχή της γειτνίασης
- Η αρχή του πλεονασμού
- Η αρχή της σηματοδότησης
- Η αρχή της συνοχής
- Παραδείγματα
- Ασκήσεις
- Οπτικά Μέσα - Αλληλεπιδραστική εικόνα
- Μια εικόνα ένα μάθημα
- Δημιουργία αλληλεπιδραστικής εικόνας
- Εργαστήριο : Genially
- Μια εικόνα ένα μάθημα
- Ανάκλαση
- Διάθλαση
- Ανάλυση λευκού φωτός
- Διαμοιρασμός
- Οπτικά μέσα και προσωπικά στοιχεία
- Πρόσβαση μαθητών
- Άδειες χρήσης
- Προσωπικά στοιχεία
- Έρευνα
- Εφαρμογή προσβασιμότητας
- Εργαστήριο Moodle: Φάκελοι & Εργασίες
- Δημιουργία φακέλου αρχείων
- Δημιουργία Εργασίας
- Ημερομηνίες
- Ανατροφοδότηση
- Υποβολή
- Βαθμολόγηση
- Εργασία