ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α (H/ΛΓ)
Ενότητες
9η Ενότητα: Αρχές μείωσης της γνωστικής επεξεργασίας από το περιττό υλικό - Εικόνα και μάθηση
από 27/5/24 έως 2/6/24
- Αρχές που μειώνουν τη νοητική επεξεργασία λόγω πλεονάζοντος υλικού
- Τι αφορά στην πολυμεσική μάθηση
- Η αρχή της γειτνίασης (ή της διάσπασης της προσοχής - the contiguity principle)
- Αρχή χωρικής γειτνίασης
- Αρχή χρονικής γειτνίασης
- Η αρχή του πλεονασμού (the redundancy principle)
- Η αρχή της σηματοδότησης (ή της ένδειξης - the signaling principle)
- Η αρχή της συνοχής (the coherence principle)
- Η αρχή της γειτνίασης (ή της διάσπασης της προσοχής - the contiguity principle)
- Παραδείγματα
- Ασκήσεις
- Τι αφορά στην πολυμεσική μάθηση
- Οπτικά Μέσα - Αλληλεπιδραστική εικόνα
- Οπτικά μέσα και προσωπικά στοιχεία
- Πρόσβαση μαθητών
- Άδειες χρήσης
- Προσωπικά δεδομένα
- Πρόσβαση μαθητών
- Βιβλία
- Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126
-
Κεφάλαιο 4 (σελ. 74 έως 80)
-
- Mayer, R. E. (2014). The Cambridge Handbook of Multimedia Learning. Cambridge University Press eBooks. https://doi.org/10.1017/cbo9781139547369
- Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126