ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α
Ενότητες
10η Ενότητα: Αρχές της πολυμεσικής μάθησης: Διαχείριση της ουσιαστικής γνωστικής επεξεργασίας - Το Video στην εκπαίδευση
από 26/5/25 έως 1/6/25
- Αρχές της πολυμεσικής μάθησης για τη διαχείριση της ουσιαστικής (γνωστικής) επεξεργασίας
- Αρχή της προσαρμοστικότητας (the modality principle)
- Αρχή της κατάτμησης (the segmenting principle)
- Αρχή της προεκπαίδευσης (the pre-training principle)
- Παραδείγματα
- Ασκήσεις
- Ατομική
- Ομαδική
- Το Video στην εκπαίδευση
- H χρήση του Video στην εκπαιδευτική διαδικασία
- Το Video στην τεχνική εκπαίδευση
- Δημιουργία διαδραστικού Video
- Εργαστήριο: EdPuzzle
- Αποκοπή video (video trimmer)
- Προσθήκη ερωτήσεων
- Προσθήκη σημειώσεων
- Προσθήκη αφήγησης
- Διαμοιρασμός
- Εργαστήριο: EdPuzzle
- H χρήση του Video στην εκπαιδευτική διαδικασία
- Εργασία
- Δημιουργία διαδραστικού βίντεο
- Κοπή βίντεο
- Ερωτήσεις Ανοικτές/Κλειστές
- Επισημάνσεις
- Δημιουργία διαδραστικού βίντεο
- Βιβλία
- Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126
-
Κεφάλαιο 5 (από σελ. 85 έως σελ. 89)
-
- Mayer, R. E. (2014). The Cambridge Handbook of Multimedia Learning. Cambridge University Press eBooks. https://doi.org/10.1017/cbo9781139547369
- Γιαννούλας, Α. (2023). Από τη διά ζώσης εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-126