ΦΥΣΙΚΗ - ΘΕΩΡΙΑ: Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων - Ηλεκτρονικών - Κατεύθυνση Ηλεκτρονικών Μηχανικών

ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ

Περιγραφή

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΦΥΣΙΚΗ

Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Εισαγωγή στη Διανυσματική Ανάλυση.

αρχείο ppt

ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Διανυσματική Ανάλυση.

αρχείο pdf

Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Παράγωγος – Ολοκλήρωμα - Προσεγγίσεις.

αρχείο ppt

Σημαντικά Ψηφία

αρχείο pdf

ΑΣΚΗΣΕΙΣ Πολλαπλής Επιλογής: Σημαντικά Ψηφία.

αρχείο pdf

Εβδομάδα

Μάθημα – 1ο

Ενημέρωση Φοιτητών για το Μάθημα «ΦΥΣΙΚΗ» 

αρχείο ppt

Μάθημα – 2ο

Κινηματική Υλικού σημείου Α: Τροχιά – Διάνυσμα θέσης – Ταχύτητα.

αρχείο ppt

Κινηματική Υλικού Σημείου Β: Επιτάχυνση – Εξισώσεις Κίνησης

αρχείο ppt

ΑΣΚΗΣΕΙΣ:  Κινηματική

αρχείο ppt

ΑΣΚΗΣΕΙΣ Πολλαπλής Επιλογής: Κίνηση σε μια Διάσταση

αρχείο pdf

ΑΣΚΗΣΕΙΣ Πολλαπλής Επιλογής: Κίνηση σε δυο Διαστάσεις.

αρχείο pdf

Εβδομάδα

Μάθημα – 3o

Δυνάμεις – Παραδείγματα Δυνάμεων.

αρχείο ppt

Νόμοι του Νεύτωνα - Παραδείγματα

αρχείο ppt

ΑΣΚΗΣΕΙΣ:  Εφαρμογές του

Περισσότερα  

Ενότητες

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 

1.     Φυσική Για Επιστήμονες και Μηχανικούς, Τόμος Α, Έκδοση 3η/2017,  R. D. Knight, Επιμέλεια Ελληνικής Έκδοσης Ε. Σιδερής και Σ. Γκανάτσιος, Εκδόσεις ΙΩΝ-Μακεδονικές Εκδόσεις.

 

2.     Φυσική, Τόμος Α, Halliday, Resnick, Εκδόσεις Πνευματικός, 4η Έκδοση, 2009

 

3.     Πανεπιστημιακή Φυσική, Τόμος Α, . D. Young, 1992

 

4.     Physics for Scientists and Engineers, ΤόμοςΙ, Serway, (μετάφρασηΛ. Ρεσβάνης), 1990

 

5.     Οι Έννοιες της Φυσικής, Hewitt, 1997

 

6.     ASPAITEe-Class

   ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Να εγγραφείτε στο μάθημα της Φυσικής ΙΙ και να εισέρχεστε σε αυτό με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Πρόσβασης που έχετε για το e-Class. Με αυτό τον τρόπο θα έχω τη δυνατότητα να βλέπω τις προσπάθειες που κάνετε στο e-Class.

 

7.     Ιστοσελίδα του βιβλίου ΦΥΣΙΚΗ για Επιστήμονες και Μηχανικούς του R. D. Knight με διαδραστικές εφαρμογές : http://wps.aw.com/aw_knight_physics_1/17/4389/1123696.cw/index.html, για Ταλαντώσεις, Μηχανικά Κύματα, Κυματική και Γεωμετρική Οπτική.

 

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΙΙ<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Α.  Βαθμός τελικής εξέτασης σε ποσοστό 100%

 

Β.  Η ενεργός συμμετοχή των Σπουδαστών στην εκπαιδευτική διαδικασία θα αξιολογείται μόνο θετικά (ενισχυτικά). Προς το παρόν, με το όρο «Ενεργός Συμμετοχή» εννοείται η επικοινωνία μεταξύ Σπουδαστών και Διδάσκοντος επί θεμάτων Φυσικής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Η επικοινωνία αυτή θα αναπτύσσεται με αφορμή τις ερωτήσεις σας, τις απορίες σας, τα σχόλια σας, τις παρατηρήσεις σας επί του τρόπου διδασκαλίας και ότι άλλο νομίζετε εσείς ότι έχει σχέση με τη Φυσική ΙΙ. Στην ενεργό συμμετοχή υπάγεται και η ανταπόκριση σας στις ερωτήσεις και στις ασκήσεις που θα σας διανέμει ο διδάσκων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς και στο εκπαιδευτικό υλικό που υπάρχει στην Υπηρεσία Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. e-Class..

 

Γ.   Τα θέματα, που η απάντησή τους περιέχει πράξεις, θα βαθμολογούνται με ποινή μέχρι -30% επί του βαθμού που πιστώνονται τα θέματα αυτά εφόσον υπάρχουν λάθη στις πράξεις ή εφόσον τα αποτελέσματα δεν έχουν αποδοθεί με τα σωστά σημαντικά ψηφία και τις σωστές μονάδες και επί πλέον, τα αποτελέσματα αυτά δεν έχουν αξιολογηθεί αν είναι αποδεκτά ή όχι.

 

Δ.   Τα θέματα των οποίων οι απαντήσεις θα διατυπώνονται μονολεκτικά (δηλαδή χωρίς ορισμούς των συμβόλων που χρησιμοποιούνται ή χωρίς αιτιολόγηση της χρήσης των απαιτούμενων μαθηματικών σχέσεων)  θα βαθμολογούνται με ποινή μέχρι -50% επί του βαθμού που πιστώνονται τα θέματα αυτά.

 

Ε.   Τα θέματα που απαιτούν σχήμα ή σχήματα για διευκρίνιση συμβόλων και εννοιών θα μηδενίζονται ως ασαφή και αόριστα εάν ο Σπουδαστής δεν σχεδιάσει το κατάλληλο Σχήμα.

 

Στ.Τα γραπτά που περιέχουν σημεία αντιγραφή (π.χ. άσχετα σύμβολα σε τύπους ή συγκεκριμένα λάθη τα οποία καταγράφονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στα γραπτά Σπουδαστών που κάθονται σε γειτονικά θρανία κατά τη διάρκεια της εξέτασης) θα μηδενίζονται  ως αναξιόπιστα, ανεξάρτητα από το ποιος αντέγραψε από ποιον. Κάθε Σπουδαστής να ασχολείται με το γραπτό του και να μην επιτρέπει σε κανένα να αντιγράφει από αυτόν.

 

Ζ.  Για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας των αποτελεσμάτων εξέτασης στη Φυσική, παρέχεται η δυνατότητα σε όλους τους Σπουδαστές να δουν το γραπτός τους και να ζητήσουν διευκρινίσεις για τον τρόπο βαθμολόγησής του.

 

 

Στο γραφείο:

Μετά από συνεννόηση μέσω email

 

Μέσω Email ανά πάσα χρονική στιγμή του 24ώρου και στις 365 ημέρες του χρόνου.

Email Διδάσκοντος: esideris@aspete.gr

 

Μπορείτε να ρωτάτε οτιδήποτε έχει σχέση με τη θεωρία και το Εργαστήριο Φυσικής.

Δεκτά θα είναι ερωτήματα και προβληματισμοί επί παντός Επιστημονικού ή Ακαδημαϊκού θέματος.